Globalizare, incalzire globala si alte tampenii

Na ca mi-am facut si eu blog. E mult prea la moda ca sa nu am si eu, desi, inca de la inceput am stiut ca nu am prea multe de zis, cel putin nu in mod public.
Si, in fond, cui ii pasa ce cred eu cand avem subiecte mai bune cu care sa ne batem capul. Globalizarea si-a pierdut oarecum din popularitate, insa se pare ca oamenii sunt atrasi de sonoritatea cuvantului „global”, iar acum avem incalzirea globala, sau, pentru „connaisseurs”, fenomenul de moarte pe capete a pinguinilor. Stiu, e trist, dar nu avem ce face. Si eu mor de caldura aici si nimeni nu face nimic in privinta asta. Dar pinguinii…
Acum, sa nu fiu inteleasa gresit. Mare parte din ce am spus mai sus este inspirat din ceva ce am auzit recent si m-a marcat. Nu aruncati cu rosii inca, imi pasa de pinguini. Numai ca, daca e sa o luam asa, tuturor ne pasa, dar nimeni nu face nimic.
Vad ca am luat-o pe aratura. Ziceam de blog. Cum il vad eu acum la inceput: pai, in mare, o sa fie mai mult fotoblog, cu mici comentarii sau povestioare, voi pune cateva fotografii (da, am pretentia sa zic „fotografii”) la fiecare articol. Probabil ca din cand in cand o sa ma apuce melancolia si o sa incep sa povestesc lucruri din viata mea, dar as prefera sa ma abtin. Nu am fost niciodata capabila sa tin un jurnal si nu vreau sa incep acum.
Bun, asta a fost si primul meu „articol”. Acum ma voi retrage, pana cand ce a mai ramas rational in mine nu ma impinge sa sterg blogul.
Nu uitati pinguinii!

Acest articol a fost publicat în Fără categorie și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

