Copilarie, cica…

Sunt mult prea copil pentru vremurile astea. Recent am fost la mare in bulgaria si am cunoscut un pustiulica de 13 ani cu care mai jucam biliard uneori. Nu de alta, dar nemtii majori nu erau de nasul meu. Plus ca pustiul parea de treaba, genul cuminte, politicos… In fine. Mi-a cerut id-ul, i l-am dat, ca na, nu se cade sa refuzi fara vreun motiv concret. Buuun… Ajungem si mai aproape. Azi, pe minunatia de messenger, pustiul ma contacteaza. Dragone The One. In fine, si eu imi zic bleeder, asa ca nu comentez la asta. Buna, buna, c mai faci, decent. Saracutul de el, credea ca am 15 ani. Nu m-am suparat, mi s-a mai zis ca am „moaca de copil”. Insa surpriza a venit dupa, si citez: „sh io credeam ca ai vreo 15… nu d alta da vroiam sa ma combin cu tn aqolo dar na vrut tata sa mai stam da oriqum ai 17 ani nai treaba cu daia de 13”. Pai normal ca n-am. E incredibil, pustiul era foarte hotarat si pe deasupra se mai astepta si la un raspuns pozitiv din partea mea. Raspunsul meu se pare ca nu a fost prea potrivit, poate nu stia engleza, pentru ca „good thinking” l-a incurajat sa ma intrebe ce parere am despre el. Dupa a urmat o serie de replici scurte ale lui (e la moda sa scrii mesaje pe messenger, cate un cuvant pe linie, si preferabil cat mai alterat cu putinta), o tentativa de impresionare prin experienta lui il chestiile de corazon (citez):
„dragone_the_one (8/6/2007 3:57:30 PM): mam
dragone_the_one (8/6/2007 3:57:33 PM): combinat
dragone_the_one (8/6/2007 3:57:42 PM): calumea
dragone_the_one (8/6/2007 3:57:43 PM): adik
dragone_the_one (8/6/2007 3:57:45 PM): cu limbi
dragone_the_one (8/6/2007 3:57:49 PM): cu restaurante
dragone_the_one (8/6/2007 3:57:51 PM): cu deastea
dragone_the_one (8/6/2007 3:57:53 PM): de la 11″
Cum sa nu il vrei? Limbi, restaurante… 2 ani de experienta. Nu stiu exact ce vroia sa zica el prin limbi, dar prin restaurante (cine romantice, mi-a zis mai departe) se referea la mc donald’s. Vazand ca asta cu experienta nu prea are succes, a incercat o alta abordare. Ca stii, m-am combinat (doamne, cat pot sa urasc expresia asta) odata, cand aveam 12 ani, cu una de 18. Il placea pentru ca il vazuse cu tupeu, facea misto de unul de la ea din clasa si ala l-a alergat si nu l-a prins. Iar el s-a intors invingator pe un cal alb, cu paru-i galben (sau ceva pe acolo) ca spicul de grau fluturand in aerul caldut de vara, spre frumoasa domnita (care, daca nu e complet fictiva, era vreo fufa)… si au trait fericiti pana la adanci batraneti, ceea ce pentru el a insemnat o luna, devenind prea matur pentru ea in final.
Nici asta n-a mers. Pai bine, atunci… hai cu complimentele de cocalar, astea nu dau gres niciodata, nu? Ca jucai destul de bine biliard, ma faceai. Eu mi-s modesta din fire, si de obicei imi stiu valoarea, asa ca il linistesc si ii zic ca sunt incepatoare si ca am avut noroc (adevarat). Ca il bateam, asta e altceva. Si el, ce zice? „nu ejti la fel de modesta cum seti de frumoasa, jti nu”. Nu, nu jtiu. Dar vad ca te pricepi, ai replicile in tine. Daca as fi cocalara, poate m-ai scoate la un suc. Limbi, restaurante, alea alea. Hai ca stii tu.
Acum, concluzia. Oricat de amuzant mi s-a parut, totusi… e ciudat pentru ca multi dintre pustii astia de 13-14 ani au mai multa experienta in relatii decat multi de varsta mea. Nu ma dau exemplu, doar generalizez. Eu una, la 13 ani, stiu ca ma gandeam la relatii, dar pentru mine, cand tipul de care imi placea venea si ma pupa sau ma lua in brate era deja culmea fericirii. Acum hi5-ul e bordel virtual plin cu pitipoance de varsta asta. Poate sunt eu inca prea copil. Sau poate ei se grabesc prea tare.

Si pentru ca e in principal fotoblog, cateva dintre fotografiile mele preferate (click pe ele pt marire):

Poza facuta cu aparatul vechi, un Benq. Acum a ajuns Pop-Art.

*

Grecia. Singuratate.

*

Sibiu, Piata Mare.

*

Maria.

*

Din nou, singuratate.


Acest articol a fost publicat în Fără categorie și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

