Filme

Ce am vazut recent si mi-a placut… mai mult sau mai putin.

Sa o luam cu cel mai recent, adica de azi:

Because I said so.
Daca l-as descrie cu ajutorul unui singur cuvant, cred ca ar fi dragut. Nu e impresionant, insa usor digerabil si destul de amuzant. In fond, e doar o comedie. Pentru fanii Gilmore Girls, apare si Lauren Graham ca una dintre surori. Pe scurt, ar fi vorba despre o mama (Diane Keaton) care si-a crescut singura cele 3 fiice. Povestea o urmareste in prim plan pe una din ele, Milly (Mandy Moore) si evolutia relatiilor sale. O mama bagacioasa, insa cu intentii bune, care incearca sa ii gaseasca fiicei sale un tip pe masura. In fine…
Ce mi-a placut: Au fost cateva momente foarte amuzante. Pana si scena putin scarboasa de la sfarsit, in care niste batranele se saruta. Desi nu e o poveste nemaintalnita, e placuta, are happy end… si te face sa te gandesti ca nu o sa ai niciodata parte de asa ceva. Adica, sa fim seriosi, Johnny (Gabriel Macht) era aproape perfect, imi vine greu sa cred ca exista tipi ca el. Tocmai d-asta e frumoasa povestea lor.

Ce nu mi-a placut: Nu ii pot invinovati, dar devine plictisitor sa ai sentimentul ca vezi acelasi film over and over again. Nu zic ca nu e deloc original, dar e foarte previzibil. Nu mi-a placut ca atunci cand canta toate 4, numai personajul jucat de Mandy Moore are o voce nemaipomenita si care suna atat de nenatural pentru scena in sine. In plus, imaginea de mama posesiva este cam exagerata, ca sa nu mai vorbim de outfit-urile muuult prea moderne pentru o mama care tocmai implinea 60 ani, din cate retin.

The Simpsons
Un singur cuvant? Genial. Nici macar nu sunt fana a desenelor, nu mi-am facut niciodata timp sa urmaresc episoadele, insa filmul mi-a facut o impresie excelenta. O sa sar peste ce mi-a placut/ ce nu mi-a placut, pentru ca nu imi vine in minte nimic despre care sa ma plang. Clar intra undeva sus in topul filmelor mele preferate.

Evan Almighty
Film la care te duci cu familia, dupa parerea mea. Amuzant, genul de „i learned something today”, avand un substrat religios. Prefer Bruce Almighty totusi, mi se pare ca Jim Carrey a facut o treaba mai buna. Din nou, pentru fanii Gilmore Girls, Lauren Graham joaca rolul sotiei lui Evan. Nu e genul de film care sa faca cine stie ce impresie, il vezi si atat. Interesant mi se pare in continuare ca Dumnezeu este negru. De ce? Si daca El e negru… Iisus e alb… ciudat.
Steve Carell mi-a facut impresie mai buna in Little Miss Sunshine, film care mi-a placut mai mult, oricum.


In curand, poate, Harry Potter 5 (doar ca sa pastrez traditia).

Acest articol a fost publicat în Fără categorie și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

