Looking for the summer…

imi cer scuze pentru ce am scris in continuare. de fapt nu imi pare rau. numai ca in mod normal nu as spune toate astea cu voce tare. a nu fi luate in serios, decat daca…

Vacanta. Plictiseala.
Bucuresti? Gri, cald, manele. Pustiu.
Acum? Chris Rea. Bassul e prea tare. Stufstock. Tort gretos, totusi petrecerea a fost amuzanta.
Prieteni. Departe… departe cu totul.
Vise. Multe. Scoala, bac, masina, facultate, muzica, fotografie. Fericire.

Since I found you. Chris Rea.

Telefonul. Nu erai tu. Eah.
Iar. Nici acum nu erai tu. A, e ana.
Iar.
Iar.
Mi-e dor de ea. Ca sa vezi…

Sweet summer day. tot Chris Rea.

Orasul seara. Parca nu mai e asa gri. Aproape ca imi place.
Freza noua. Se pare ca are succes. Ciudat. Sunt aceeasi. Si nu am nevoie de ajutor. Nici de un date. Mersi.
Cupluri. Tipi emo. Tipe grase care mananca prajituri. Tipi la agatat. Uite si un cuplu simpatic. Skateri.
Frig. Aerul conditionat e prea tare aici. Dar afara e cald…

The Blue Cafe. Asta imi place mult.

Idei putine. As desena. Mi-e teama ca nu mai pot.
Chitarile lancezesc.
Nici nu am somn. Cafeaua… si tortul ala… gretos.
Bomboane topite si Bietul Ioanide in curand.

God’s great banana skin. Don’t you ever think no one’s better than you.

Nu mai vreau sa ma ascund. De ce as face-o?
…de ce am facut-o?
Ce fain canta Chris Rea.

Looking for the summer.

Chiar ca.
Dezordine, lene, greata, nechef. Durere. Dar tu nu stii… Asa trebuia sa fie?
A murit Pica. Pacat, imi devenise simpatica. Bietul Ioanide.
Webcam cretin.

Auberge. There’s only one place left to go.

Dar acolo sunt ei.

Tell me there’s a heaven.

I know there is one. But you’re not there. You’re not here either…

Pierd timpul. Si ma gandesc prea mult.
Poate ca nu merita.
Poate chiar nu iti pasa.
Ei nu cred in mine. Nici eu, de fapt. De ce as face-o?

Don’t tell me there’s a heaven. E descurajator.

Acest articol a fost publicat în Fără categorie și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

