Vive le royaume-uni et le cidre!

Pub irlandez. Foaaarte tare, frate. Ma asteptam la un barulet cu bere multa si muzica irlandeza. Ce am gasit? Pai, am gasit un bar destul de mare, cu bere destula si mancare din plin, si, ce-i mai important: cidru. In sfarsit, am gasit. It just made my day. Poate e putin rusinos (sincer nu imi pasa), dar m-am ametit din cutia aia d cidru. Bine, nici pe departe cum m-as fi facut din absinth. Am decis sa incerc alta data. Poate cand si mananc inainte, altceva decat clatite.
Am avut o seara faina. Ploaia si frigul de afara m-au trezit bine. Si revin: bucurestiul e frumos seara. Mai ales intr-o seara ploioasa de duminica, cand lumea se prefera sa stea in adapostul unor cluburi sau pur si simplu acasa.
Dar la metrou e trist. Lume urata. Imbracati prost, cu figuri dubioase. Imbracati trendy si cu fite. Cativa mai rasariti, insa pareau atat de absenti. Se misca automat, au gesturi care par reflexe, ca si cum n-ar simti ce se intampla in jur. Ca si cum s-ar fi despartit de corp, ei sunt in alta parte, iar corpul lor este programat dinainte sa ii duca unde trebuie.
Am fost si la gara azi. Mi se pare un loc atat de special… Desi e urat acolo: tigani multi, mizerie, gri, tarani, caini vagabonzi… Totusi, sunt oameni care se grabesc, toata agitatia lor are un scop. Iar gara… pentru mine e ca un fel de portal. Stiu, pana la urma nu e decat un loc de unde iei un mijloc de transport catre o destinatie mai indepartata. Dar toata agitatia de acolo, trenurile care vin si pleaca, anunturile de la difuzoare, zgomotul locomotivelor, fluierele conductorilor… imi dau senzatia ca e un portal catre o alta lume, pe care ti-o alegi tu. As putea sta acolo ore intregi sa privesc lumea cum vine si pleaca, cere informatii sau pur si simplu pierde timpul. Mereu mi-au placut trenurile.
Iar acum e aproape miezul noptii si sunt singura acasa. Cum profit eu de asta? Stau la tv cu laptopul tatalui meu. Probabil ca ma voi si culca mai devreme. Iar de maine voi avea ocazia sa mi se faca program, pentru ca matusa mea a fost instruita sa aiba grija de mine.
Inca astept sa imi vina vreo idee, ceva de care sa imi amintesc, ceva ce am facut cand am fost singura acasa mai multe zile. Ceva realizabil totusi.

Pana atunci, vive le cidre! Desi sper sa nu fie asta marea mea aventura :)

Acest articol a fost publicat în Fără categorie și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Vive le royaume-uni et le cidre!

  1. Anonymous zice:

    Super, sint in asentimentul tau ! Si mie imi place gara cu-ale sale trenuri si Bucurestiul tziganizat cind e putin populat … Craciun fericit, da, asa, tam-nesam … la toata lumea (asta mare).

Lasă un răspuns

