Party like a gypsy

De aseara sufar de o depresie, care, ma rog, o sa imi treaca. De fapt, mi-a si trecut partial, pentru ca azi a fost o zi marfa. Pentru prima oara cineva mi-a apreciat joaca de-a fotografia si a spus ca vrea una din poze pentru o cafenea din arad. Neasteptat, incredibil si… uau… Mai ramane sa vorbim si s-a facut. Sper sa nu se razgandeasca totusi…
Si am mai avut parte de o „discutie”, daca pot sa ii spun asa, pe deviantart, cu un tip interesant. Mi-au placut pozele lui din concerte, si am observat ca a avut o prezenta impecabila la festivalurile de vara asta (n-am vazut rolling stones totusi). De fapt ce am apreciat, a fost ca a ajuns in new york ca sa il vada pe B.B. King. Si m-a facut sa ma simt bine, mi-a apreciat galeria foto.

Acum… cum au ajuns pozele astea sa se intample: unii cica ridica niste blocuri in apropiere. Cel putin se prefac de vreo 10 ani, daca nu mai bine. Asa ca niste tigani s-au stabilit acolo. I-am vazut azi, pareau sa dea un fel de petrecere, sau doar se incalzeau in jurul focului si cantau. La un moment dat mi s-a parut ca m-au vazut, sau doar se uitau in gol. N-as vrea sa ii supar, asa ca m-am oprit destul de rapid.
Cam mult zgomot (noise) , dar asta e din cauza intunericului, si distantei destul de mari (am folosit zoom-ul optic la maxim – 12x). Asta a iesit, cu editari minime:




Acest articol a fost publicat în fotografie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

