Complete idiot’s guite to love

Am avut o zi nebuna. Geniala, totusi. Partea de nebunie este ca am dat iama prin magazine cu mama si ne-am alintat. Nu ma plang. Partea geniala este, ei bine, aceeasi, si faptul ca m-am ales cu niste chestii faine. Si mai urmeaza. Genial a mai fost ca mi-am cules in sfarsit fotografiile de la diverta (i-auzi, cica le imprima tocma prin ungaria). Au iesit bine, cu putin noroc luni le si trimit. Si cu o gramada de noroc, o sa si castig ceva din chestia asta. Daca nu, macar m-am simtit si eu mai fotograf pentru cateva zile. O sa am o poza intr-o cafenea din Arad, Mi-am si primit banii pentru ea (40 ron). Pai cum sa nu ridice moralu’?
Ei bine, atat de mandra de mine si de canon-ul meu, am venit acasa pusa pe treaba. Aseara m-a traznit in somn o idee de fotografie, ceva inspirat de „all my loving”. A ajuns sa fie o serie de poze, de fapt un fel de ghid pentru to(n)ti catre ceea ce se numeste iubire. (in continuare mi se pare ca are o sonoritate foarte neplacuta in romana, la fel ca si „dragoste” sau, si mai rau, „amor”. brr). Si uite ce-a iesit (imi permit sa pun mai multe poze pentru fiecare pas, decat am pus pe deviantART)
ps: de ce toata lumea foloseste inima ca simbol pentru iubire? eu ma indoiesc ca iubesc cu inima, imi place sa cred ca imi folosesc mintea pentru asta.

The complete idiot’s guite to love

Nimeni nu ne invata sa iubim. Sau sa ne indragostim. E ceva ce se intampla, pur si simplu. Uneori poate ar fi mai bine sa existe o carte, sau un set de reguli care, odata urmate, sa te ajute sa iti alegi o „victima” pe masura, pe scurt, sa te indrepte spre fericire. In realitate, totul e ca o loterie.
Si daca ar fi un mic ghid care macar sa iti dea o idee despre ce urmeaza? Niciodata nu o sa existe cineva care sa iti zica ce te paste exact. In continuare, despre dragoste si indragosteala.


Pasul 1:
Gaseste-ti inima. In caz de nereusita, fa-ti rost de una. Deseneaza, taie, coloreaz-o rosie. Opreste-te cand obtii ceva satisfacator.

Pasul 2: Acum ca ai o inima, incredinteaz-o cuiva care sa merite. Macar aparent.
Sfat: Nu te astepta sa primesti inima celuilalt inapoi, dar poti spera. Uneori se intampla si asta.





Pasul 3: Sufera. Daca nu te descurci sa iti provoci singur durere, nu intra in panica. Cineva o va face pentru tine la momentul oportun. E inevitabil.



Asta a fost si cu fotografia pe azi. Munca de 3 ore jumate de desenat, taiat, pictat, intins foi pe jos, poze si post-editare. Am mainile patate de acuarela rosie, pe jos e dezastru, acum e tarziu si ar trebui sa dorm… ceea ce conteaza e ca ma simt bine cand ma uit la rezultat. Maine poate o sa mi se para cel mai prost lucru pe care l-am facut in ultimul timp. Dar sa fiu optimista, nu? Pentru ca despre asta e vorba si in ghidul de mai sus.

Acest articol a fost publicat în fotografie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

