Cafeneaua

Am avut placerea in seara aceasta sa vad piesa „Cafeneaua” la Masca. O recomand cu caldura tuturor, la fel ca orice alta piesa jucata acolo (atentie, e musical). Actori buni, atmosfera placuta, scaune putin incomode, un spectacol pe cinste. Merita sa bateti drumul tocmai pana in Militari, pentru ca la Masca gasiti teatru modern, cu umors si fara bariere catre public. Cu alte cuvinte, nu va luati locuri in primele randuri :)

Piesa are loc intr-o cafenea, dupa cum zice si titlul, in Italia. Rand pe rand, vin cativa tipi, in pasi de dans, care in final se aseaza si isi respecta obiceiurile in arta bautului cafelei, scena fiind destul de amuzanta. Atmsofera se schimba la aparitia unei dame, care se cazeaza la hotelul cafenelei. O dama bine, fain imbracata, care ii da pe spate (la propriu) pe italienii de mai devreme. Fiecare incearca sa o cucereasca, dezvaluindu-si talentul: unul danseaza cu ea (a se vedea si in poze), altul prefera sa o provoace la duel (si pierde), altul e doar prostut, unul din ei manevreaza niste papusi care canta la randul lor despre dragoste, iar ultimul, Padrone, cel mai respectat dintre toti, incearca sa o cucereasca intr-un mod original, fiind o scena in care cei doi danseaza in stilul robotilor. Tipa ii refuza pe toti, spre disperarea lor, insa in final, odata cu disparitia ei, baietii revin la vechile obiceiuri.
Scenariul e simplu. Au inserat si cateva fraze cu priza la public, gen „fa caldo”, insa nu sunt deranjante. Am fost uimita de calitatile vocale ale actorilor, cativa avand voci chiar bune. Iar scena in care au interpretat o „bucatica” de jazz… a fost pur si simplu geniala.

Ma bucur ca am reusit sa prind niste poze chiar acceptabile. In continuare, cateva dintre ele.























Acest articol a fost publicat în fotografie, piese de teatru. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Cafeneaua

  1. Anonymous zice:

    Ma bucur ca ti-a placut spectacolul. Frumoase comentarii si frumoase fotografiile. Daca nu ai vazut cumva „Gemenii” ai o invitatie din partea mea. Cu drag, Valentin

  2. Maria zice:

    multumesc mult :) am fost si la „gemenii”, chiar la premiera, si mi-a placut foarte mult. felicitari pentru munca pe care o faceti si pentru spectacolele de calitate, mereu imi face placere sa revin la „masca”.

  3. Anonymous zice:

    Recunosc ca am intrat pentru postare, pentru fotografii – sunt si eu unul din aia din ele (si, apropo, felicitari, sunt chiar reusite…) – dar ma intriga teribil melodia. Imi poti spune si mie cine e ci ce canta? Merci si… ne mai vedem pe la teatru!

  4. Maria zice:

    Multumesc pentru apreciere :)Melodia este „One for each day”, cantata de Kumm, una din trupele mele preferate. Ultimele articole de pe blog ii sunt dedicate.

Lasă un răspuns

