Dezamagiri

Au fost afisate si nominalizarile de la Licart 2007. Si sincer, sunt pe cat se poate de uimita, pe atat de dezamagita. Nu a fost nominalizata nici una dintre pozele mele. Bine, asta nu mi s-ar fi parut atat de tragic, daca printre fotografiile ramase ar fi aparut macar o parte din cele care mie (si nu numai) mi s-au parut a fi foarte reusite, atat compozitional cat si conceptual. Dar doamne. Din 25 de poze pe sectiune, maximum 3 mi se par bune.
Cred ca voi intra in depresie. Poate am fost prea increzatoare, ma asteptam ca macar o poza de-a mea sa se regaseasca pe listele finale. Se pare ca nu sunt cu nimic mai buna decat cei pe care ii criticam intr-un articol anterior. Va invit totusi sa aruncati un ochi peste nominalizari. Fotografie alb-negru, portret si diversa. Poate am eu gusturi ciudate. Dar zau de inteleg ce s-a intamplat cu fotografiile alea marfa pe care le vazusem, si inca le pot vedea, la sectiunea fotografii inscrise. Fotografii pe care le stiam de pe deviantart, sau pe care am avut placerea sa le descopar aici. Fotografii de mii de ori mai bune decat, sa zicem, o parte din ce a fost ales.
Asa ca imi iau la revedere cu amar de la Licart. A fost prea diferit de ce ma asteptam.

Acest articol a fost publicat în Fără categorie și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

