Draga 2008

Desi ne cunoastem de doar doua zile, sa stii ca am auzit de tine de mult timp si chiar te asteptam, in masura in care ignoram faptul ca veneai oricum.
Pana acum, ce sa zic, arati destul de mult ca fratele tau mai mic, caruia tin sa ii transmit salutari. A fost destul de bun, nu ma pot plange. Am invatat destul de multe, as zice ca m-am maturizat destul de mult, si m-am bucurat in acelasi timp de copilul din mine. M-am apropiat mai mult de unii oameni, in timp ce altii mi-au devenit si mai antipatici. Cred ca am fost destul de fericita. Scoala a mers… nu voi adauga nici un adverb aici. I-am vazut pe Rolling Stones si Muse, am primit ca bonus si pe the Charlatans si Suede. I-am descoperit pe Amsterdamsi, trupa tare faina. M-am certat cu ai mei, m-am impacat cu ei, si dupa ne-am mai certat putin. M-am hotarat ca vreau sa dau la studii europene (fac. de filosofie) si la comunicare si rel publice (snspa), asa ca daca ai de gand sa faci vreo schimbare, fa-o repede pana nu intru in bac.
De ce am zis toate astea? Pai ca sa ai si tu o idee despre la ce ma astept de la tine. In principiu, nu ma intereseaza cum o sa o faci, dar vreau sa trec cu bine de bac. Si sa intru la facultatile sus mentionate. Da, si as vrea sa trec cu bine si de a 12a. Sa-ti cer sa faci ceva incat sa nu mai fie biologia in orar, stiu ca e deja abuz. Dar daca ai putea, nu ma supar, zau.
Stii ca prin februarie imi vine masinuta. 2007 a avut grija de asta, deci tie nu iti ramane decat sa ai grija de ea. Vezi ce faci cu pretul benzinei si inflatia. Serios, platesc in euro.
Nici nu stiu ce sa iti mai zic. 2007 a facut o treaba destul de buna, dar nu ar fi rau daca ai putea sa ii interzici lui hrusca sa mai scoata cd-uri. Doar daca incepe sa cante heavy metal, ma intreb cum ar suna un riff pentru linu-i lin etc. Ai putea sa le dai mai multa minte fetelor de 14-15-16 ani, sau macar sa legalizezi prostitutia si prostia. Cat despre Elodia, nu stiu la ce concluzie s-a ajuns, dar te rog eu, las-o in pace, sau macar fa-i o revenire spectaculoasa. Da-i Otv-ului virusi multi si chirie mare ca poate se sperie Dan Diaconescu si il inchide, si uite-asa creste iq-ul romaniei.
Nu vreau sa te sperii cu toate astea, sunt sigura ca multa lume iti cere o groaza de chestii si nu e usor sa te descurci cu toate. Daca vrei ca oamenii sa isi aduca aminte de tine cu placere, ca de intrat in istorie vei intra invariabil, eu iti sugerez sa te apuci de treaba. Eu am sperante mari in tine, sa stii. Te astept de 18 ani, asa ca nu ma dezamagi prea tare.
Vad ca oamenii deja ti-au acordat tot felul de titulaturi. Presupun ca ai aflat ca esti la nivel international anul planetei pamant. Europenii te-au declarat anul dialogului intercultural. Mda, sa vedem cum o sa se descurce romanii cu asta. Si dincolo de titulaturile pompoase, am aflat ca esti si anul cartofului. Nu este neaparat o campanie de repopularizare a legumei in cauza printre fanii broccoli-ului sau altor legume mai sofisticate, cat o atentionare catre popoarele sarace si subnutrite care ar trebui sa profite de potentialul cartofilor. Nu am ce comenta.
Pe 30 ianuarie se pare ca asteroidul 2007 WD5 are sanse sa loveasca planeta Marte. In mai, Republica Dominicana isi alege un presedinte nou, se pare, si, in aceeasi luna, ne vom umili din nou la eurovision. Si ei bine, in perioada octombrie-noiembrie, va fi inaugurata Cupa Mondiala de Fotbal Feminin sub varsta de 17 ani. Fascinant. Si ia uite, wikipedia mentioneaza si alegerile legislative ce vor avea loc in tarisoara noastra pe 28 noiembrie. Vom avea o noua cea mai inalta cladire din lume, in Dubai, avand 164 etaje si aprox 818m inaltime. De ce? Pai se pare ca imensa cladire va contine vreo 30 000 case-apartamente, 9 hoteluri, ceva gen un parc si lac, daca am inteles eu bine. De ce? Nu comentez.
Ca sa inchei, eu iti urez bafta, nu uita de ce ti-am zis.
Transmite-le salutari fratilor tai mai mici, mai ales lui 2007.

Cu drag,
Maria.

Acest articol a fost publicat în Fără categorie și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

