Je vous aime vraiment… pas

Pentru ca sunteti ipocriti. Pentru ca nu puteti sa fiti sinceri.
Pentru ca nu dati semne de viata. Pentru ca eu trebuie sa va scot afara.
Pentru ca va plangeti constant.
Pentru ca aveti impresia ca viata mea e cu ceva mai buna decat a voastra.
Pentru ca nu va pasa.

Pentru ca nu raspundeti la mesaje.

Pentru ca sunteti superficiali. Dar pretindeti contrariul.
Pentru ca nu sunteti consecventi.
Pentru ca ma faceti sa scriu articolul asta plangacios.

Pentru ca probabil nu sunt destul de buna pentru voi. Si nu sunteti in stare sa o ziceti. Presupun ca ma intorc la superficialitate aici.
Pentru ca reusiti sa imi stricati cheful. Oricand. Si pentru ca eu accept asta.
Pentru ca nu dati semne de viata. Ah, ma repet.

Pentru ca eu sufar de fiecare data. Dar voi nu stiti aproape niciodata.
Pentru ca e un singur motiv pentru care nu am vrut sa plec din tara. Ma refer la adevaratul motiv, ala stupid si pe care poate il voi regreta.
Pentru ca de multe ori spuneti lucruri care dor.
Pentru ca nu sunteti dispusi sa faceti compromisuri.

Pentru ca nu va pasa.

Pentru ca as vrea sa va vad mai des uneori.

Pentru ca azi as fi vrut sa ies cu tine in zapada. Si as fi vrut sa imi spui despre ieri.
Pentru ca nu ai observat ca eram suparata. Sau pur si simplu ai preferat sa nu.

Pentru ca nu iti pasa…

Si n-ai idee cat doare.

Zau.

Acest articol a fost publicat în Fără categorie și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Je vous aime vraiment… pas

  1. Raluca Ioana zice:

    i’m sorry about the cream.from now on, i won’t share my problems.

  2. Maria zice:

    nu e destinat nimanui anume ce am scris. decat ultimele randuri, unde presupun ca e destul de clar. in orice caz, nu e vorba de gesturi, cat de ceea ce se ascunde sub ele. si e bine sa vorbesti despre probleme, dar trebuie sa inveti sa le lasi deoparte cand e cazul.

  3. Raluca Ioana zice:

    well scuza-ma. asta e o decizie. deja prea multi mi-au spus ca sunt ipocrita. asa ca o sa tac si o sa… fiu ipocrita.dar io tin la tine. doar ca n-o s-o zic.

  4. Maria zice:

    din nou, nu iti insusi tot ce scrie acolo. e general valabil.

  5. Raluca Ioana zice:

    stiu ce sa imi insusesc, don’t worry.imi pare rau ca din nou m-am chinuit sa fac asta despre mine.

  6. Miss Cinnamon zice:

    same thoughts ran through my mind a couple of days ago..

Lasă un răspuns

