drum roll please…

asa.. hey.. v-ati gandit vreodata cat de mari sanse sunt sa tastezi asa din greseala? destul de mari… adica comparativ cu alte cuvinte in romana. stiu asta pt ca tocmai am facut-o.

Inca nu sunt sigur daca o sa scriu cu litera mica la inceput sau cu majuscule. am vazut ca florin piersic jr a scris cu litere mici in b24fun. ceilalti scriau cu majuscule. nu stiu, o sa vad, dar simt ca o sa fie litere mici, doar e mai comod.

Maria m-a lasat sa scriu si eu… oh cat a gresit..

cred ca o sa pun de multe ori „…” sau „..”. Presupun ca e enervant, da ce sa-i faci? oricum, poate nu mai scriu nici un articol dupa asta… cine stie?

Bai… asta e un fel de arta poetica a mea acuma ca ma gandesc mai bine, mai putin the poetica part. How cool is that?

in timp ce scriu mi se salveaza schita

constant

te face sa te simti important… parca i-ar interesa. in plus scrie si ora. e ceva
Eu nu stiu franceza mai deloc. De-aia uit in mod constant ce inseaman titlul blogului.

Murdoc is God

vroiam sa pun mai multe chestii random…

a da… as vrea ca toata lumea care citeste (adica maria si cu mine i guess) sa isi puna intrebarea cat de enervant gaseste cuvantul Cichi (din contextul cichi cichi bam bam) eu zic 9 pe o scara de la 1 la 10, ea zicea 7

Cam atat pentru acum,
Fericire

Acest articol a fost publicat în Fără categorie și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la drum roll please…

  1. Raluca Ioana zice:

    dau un 5, pentru ca factorul de enervare este micsorat de factorul de amuzament.intr-adevar. mare greseala :P

  2. Maria zice:

    i’m pretty glad i did it :)

Lasă un răspuns

