articolul numarul doi

not much to say… imi invat la romana. Teza… vremuri grele
ma gandeam sa pun o formatie
si m-am razgandit

da dupa aia mi-am dat seama ca nu sunt destul de interesant incat sa mentin interesul cuiva cu chestii random de 2 ori la rand.
asa ca m-am razgandit din nou

Hong Kong de la Gorillaz… f smecheri tipii… adica cei 3 tipi si Noodle. Si imi place melodia asta a lot. Cat de tare sa te cheme Zeng Zhen si sa canti la Gu-Zheng? Nu asa de tare, probabil… Melodia asta e de pe D-Sides, albumul cu B-sides de la Demon Days. Imi place si asta a lot… pe de alta parte gorillaz au ajuns la stadiul in care imi place orice scot. De fapt acum ca ma gandesc mai bine imi place a lot doar partial pt ca pe CD2 din D-sides sunt remixuri… care m-au plictisit cred. le-am sters oricum. da primul e bun, chit ca se observa ca melodiile astea sunt mai random asa, sunt cam fara legatura intre ele, spre deosebire de Demon Days.


Acest articol a fost publicat în Fără categorie și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

