Cutia cu jucarii

Sunt plictisita. Scrisesem un text de vreo 500 de cuvinte, si l-am sters. Era o tampenie, oricum.
Ma simt inchisa intr-o cutie stramta si nu destul de inalta incat sa stau in picioare. Prin pereti dintr-un material ciudat pot sa vad si aud ce se intampla afara, dar un strat dur ma impiedica sa trec. Nimeni nu ma vede, trebuie sa fie ceva ciudat cu cutia asta, dincolo de disconfort. Cum am ajuns aici? A, da… am intrat singura. Si parca s-a inchis, la un moment dat. Nici nu stiu daca vreau sa ies. Mi-ar placea sa pot sa ma asez totusi. Si cred ca ma simt putin singura. Dar nu stiu daca as vrea companie. N-am chef de vorba, nici de ascultat. Vreau sa stau, si sa privesc catre punctul asta imaginar de pe cutie. Dar totusi mi-ar placea sa aud respiratia cuiva aproape, sau sa simt ca mai e cineva aici. Uite, ma dau mai incolo… acum e loc. Dar nici tu nu poti sa treci de cutie. Normal, eu mi-am imaginat-o, si tu vei trece numai daca eu vreau. Mi-e teama ca nu intelegi cutia. Mai bine stai afara…
M-as putea obisnui aici. Mi-am creat deja versiuni imaginare ale lucrurilor dincolo de peretii astia. Si chem pe rand cate un personaj. Fiind doar in imaginatia mea, il manui ca pe o papusa. Uite, acum mi te imaginez pe tine. Te uiti nedumerit in jur. Eu imi cer scuze, aveam spatiu limitat, dar poate ma voi muta intr-o cutie mai mare in curand. Te-as invita sa iei loc, dar ma tem ca ar fi incomod. Lasa, nu te tin mult. Liniste… Nici macar in imaginatie nu stiu cum sa ma port cu tine. Stiu dinainte ce imi vei raspunde, si mi se pare penibil sa mai zic ceva. Nu a fost o idee buna. Du-te acum, te chem eu altadata. Scuze, am o stare proasta, as vrea sa raman singura.
Acum ma uit la spatiul gol pe care l-ai lasat. Si iar ma simt singura. Sa mai incerc o data? Buna, tot eu deranjez… cred ca as prefera sa stai, daca nu te superi. Te uiti in gol. Probabil ca nu stii ce sa zici, dar eu am in minte atatea replici, gesturi care ar face atmosfera din cutia asta mai placuta. Dar tu te uiti in gol in continuare. Si oftezi. Simt ca te plictisesc. In fond, nu fac nimic, ma uit la tine si-ti admir conturul. In imaginatia mea arati la fel ca in realitate, cat de ciudat, fiecare detaliu e la locul lui. Asta ma face sa zambesc, e ca si cum ai fi aici, desi de fapt ma joc cu lucruri de care imi aduc aminte. Tu observi, si ridici mecanic un colt al gurii. Ma decid sa vorbesc, ar fi inutil sa te tin aici, pana si in imaginatia mea exista lucruri mai bune de facut decat sa stai chircit intr-o cutie cu mine. Ma bucur ca esti aici. Ca te-am chemat, adica. Si ca ai aparut. Ce ridicol suna… Ma intreb daca ai putea sa decizi, daca ai mai veni. Si ce ai face in timpul petrecut in cutie? Stii, ma gandeam, semeni foarte mult cu TU in realitate… ceilalti sunt altfel. Dar tu esti neschimbat. Oare eu cum arat? Nu ti se pare ciudat? Nu reactionezi. Am senzatia ca nu ma auzi, ca undeva, un mecanism a blocat functia de raspuns din partea ta. Sau poate aiurez. Probabil ca si eu m-as ignora daca mi-as debita asemenea lucruri. Chiar, dupa ce termin cu tine, cred ca am sa ma chem pe mine. Cred ca e mai bine ca nu ma auzi. Te mai tin putin. Imi place sa te privesc, sa iti aud respiratia ritmica, esti un tablou aproape imobil de care ma pot bucura ca un copil care se joaca pe ascuns cu masinuta preferata. Stii, aici in cutie devine cam plictisitor uneori. Daca nu te superi, o sa te mai chem din cand in cand sa iti vorbesc. Si sa te privesc. Ma apropii de tine. In linistea asta, pot sa disting bataile inimii, desi inca ne despart cativa centimetri.
Mersi ca ai stat. Inseamna mult pentru mine si acum sunt chiar fericita.

Si credeam ca nu o sa scriu tot o tampenie.
A se interpreta dupa plac.
Culcare.

Acest articol a fost publicat în Fără categorie și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Cutia cu jucarii

  1. Raluca Ioana zice:

    sad

  2. Maria zice:

    intr-un mod optimist, totusi.

Lasă un răspuns

