A douasprezecea noapte

Pozele de la piesa „A douasprezecea noapte”, dupa Shakespeare, jucata de niste „pusti” de la UNATC.
Unde? Tot la Masca, urmariti pe site-ul teatrulu programul, am impresia ca o sa mai joace piesa de cateva ori.
De ce? Pentru ca o sa vedeti niste tineri actori foarte talentati. Pentru ca o sa radeti. Pentru ca e bine sa mai iesi la teatru din cand in cand.
Eu am vazut a doua oara piesa asta seara trecuta. Am prins aceeasi distributia ca si prima data, si tin sa spun ca m-am atasat de ei. Malvolio in special, de fapt nu el, cat tanarul care il interpreteaza (imi cer scuze, dar nu stiu nume si prefer sa nu dau cu bata in balta), este incredibil de expresiv si amuzant. Un rol foarte greu, poate induiosator daca nu ar fi atat de amuzant. Jartiere galbene incrucisate care ii opresc circulatia, ranjetul fermecator, mersul, naivitatea, mierea si penele… ah… face tot spectacolul.
Acum sa nu fiu necinstita. Pe acelasi loc in topul preferintelor mele este bufonul. Cu replicile lui amuzante, jocurile de cuvinte, rochia aia… Si bineinteles, sa nu uitam de elegantul conte Orsino, sau mandra Olivia. Sau Viola/ Cesario, femeia deghizata in barbat, care, impreuna cu Orsino si Olivia formeaza un triunghi amoros atat de ciudat. Apoi mai vin betivanii Sir Toby, Fabian si Sir Andrew, care, cu nebunatica de Maria si bufonul, ii joaca o festa incredibila lui Malvolio. Mai raman Sebastian si Antonio, buni prieteni si care apar intr-o scena destul de interesanta de lupta.
Mai departe vor vorbi pozele. Nu atat de reusite pe cat mi-ar fi placut, dar m-am straduit sa nu folosesc flash-ul.

Enjoy. (in ordine inversa a aparitiei in piesa. nu e vina mea, dar nu ma prea sincronizez cu serviciile blogger)


























































Acest articol a fost publicat în fotografie, piese de teatru. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la A douasprezecea noapte

  1. Raluca Ioana zice:

    ai niste portrete foarte bune pe acolo. i strongly advise LicArt… really. Ca sa le dai clasa ;)

  2. Maria zice:

    multam :)

  3. Leyla zice:

    frumoase poze ^_^

  4. Maria zice:

    multumesc frumos :)

Lasă un răspuns

