Era sa uit

La multi ani, Boris. Balonul meu desumflat care isi duce viata care i-a mai ramas intr-o cutie.
Azi Boris face un an. Cum de am tinut minte? Pai scrie pe el. Adica eu am scris. N-am mai avut un animal de casa de ceva timp, si Boris era atat de nepretentios. Asa ca dupa ce a fost furat de la ziua unui pusti din Mall (pun pariu ca sarbatoritul habar n-avea ce potential avea bietul Boris), l-am pastrat prin casa, sters de praf, asta pana cand a ajuns la aproape o zecime din dimensiunile initiale.
Probabil considerati ca e stupid sa te atasezi de un balon. Boris mi-e drag, cred ca faptul ca a fost furat ajuta mult. Din pacate, nu stiu cat mai rezista, la un moment dat simt ca voi deschide cutia si nu voi gasi altceva decat niste plastic pe care scrie Boris, 9.02.07. Si il voi arunca si voi uita de el cu timpul. Asta referitor la articolul de mai dinainte.
Acum ca am inceput, tin sa il mentionez si pe Paine. Pe el l-am furat singura din McDonald’s. Tanti de acolo a zis ca sunt prea mare pentru baloane, asa ca l-am luat pur si simplu. Era roz, si original, in forma de caine-porc. Din pacate in scurt timp s-a desumflat si nu mai arata a nimic. L-am aruncat…
Si mai e un balon. Sgt. Pepper. El inca traieste, sta pe hol si e tot pe moarte. Tin sa mentionez ca el e special. Are picioare, ochi, gura… Si daca il arunci in sus, e ca o pisica. Daca la inceput arata oarecum prietenos, acum e infricosator de-a dreptul. Cu vreo luna in urma, am auzit-o pe mama razand isteric pe hol. Putini ii stiu rasul ala, dar nu numai ca e contagios, dar poate provoca spasme sau alte reactii neplacute. In fine, ca sa va arat de ce radea:

Sincera sa fiu, nici mie nu mi-a placut Codul lui DaVinci. Nici macar nu am terminat-o.

Si ca sa inchei, La multi ani Boris inca o data. Ai fost un balon pe cinste.

Acest articol a fost publicat în Fără categorie și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

