22 februarie

De data asta nu voi scrie mult. Si ma voi tine de promisiune.
Dar sunt mult prea fericita ca sa nu las si aici macar o urma.

Bai, ce zi azi. Imi iubesc noul/noua Nasture/ Bjlb/ Sweeney/ alt nume, sunt deschisa propunerilor. Este pur si simplu geniala, pacat ca eu nu sunt de nasul ei. Dar va veni timpul cand nu imi mai va muri deloc motorul in intersectii. Si nu imi va mai fi frica. Si mama nu va mai tipa de pe scaunul din spate…
Si ce face ziua de azi sa fie si mai faina… 1 an ba. Un an. Mie una nu imi vine sa cred, nu a trecut nici repede, nici incet, dar totusi… Si acum imi vine sa incep sa scriu in engleza, ca e mai usor, dar ma voi stapani. Si voi fi scurta. Un an. Un an bun. Si momentan sunt fericita.
Un an foarte fain. Si asta datorita tie.
Stii ce as vrea sa zic.

Cred ca raman la „Nasture”.

Acest articol a fost publicat în Fără categorie și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

