I wish I was special

Mi-am petrecut ultimele 10 minute uitandu-ma in gol in peretele din fata mea. Si mi-a trecut rapid prin minte un posibil viitor apropiat. Cum mi-ar placea.
Mi-ar placea sa fiu speciala. Exista o mie de moduri in care as putea sa fiu. Special, adica altfel. Altfel decat altfel, pentru ca a fi altfel uneori poate fi rau. Sa zicem un altfel bun. Genul de special care lasa o impresie asupra celor pe care ii intalnesti. Sau care ii face pe cei care te cunosc sa isi aminteasca de tine. Sa iti simta lipsa cand nu esti. Sa se gandeasca „hey, ce mi-ar fi placut sa fie si ___ aici”. Sa prefere sa isi schimbe planurile numai ca sa mai respire alaturi de tine cateva minute.
Eu sunt cat se poate de naiva, stiu asta, sunt un copil care trateaza oamenii care ii plac ca pe niste prajituri scumpe din care inghite bucatele mici, pe care le savureaza incet, ca sa dureze mai mult. Ii consider pe multi speciali, si unii nici macar nu merita asta, imi dau seama in momentele mele rare de luciditate.
In fine, mi-ar placea sa fiu speciala. Si indispensabila. In limite rationale. Nu vreau sa fiu independenta. Mi se pare ca oamenii independenti sunt singuri, ajung sa fie atat de siguri pe ei incat nu mai au nevoie de altcineva. Adica, da, normal, am uneori visele mele cand ma vad la casa mea, capabila sa ma descurc singura, fara sa ma fatai cinci minute in fata telefonului inainte de a suna pentru cele mai simple chestii. Dar as prefera sa am mereu oameni de care sa depind. Cred ca asta ma face sa ma simt bine.
Momentan stiu ce vreau de la viata. Pe termen scurt. Vreau ciocolata. Si vreau sa ies mai des cu masina. Si vreau sa fiu rasfatata. Nu stiu cum, nu cred ca am fost vreodata rasfatata in adevaratul sens al cuvantului… Vreau sa fie mai draguta lumea. Si jeleuri. Si nu stiu… vreau o stare mai buna, sunt deprimata fara sa am vreun motiv anume. Si nu vreau sa ma duc asa la culcare.

Maine imi voi face rost de ciocolata.
In Rainbows pentru restul serii…

Acest articol a fost publicat în Fără categorie și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la I wish I was special

  1. Raluca Ioana zice:

    esti un om minunat. sa nu-i lasi sa-ti spuna altceva :)

  2. Maria zice:

    multumesc :)dar uneori nu simti ca ai nevoie sa ti se spuna asta? doar ca sa iti aminteasca. sau macar sa iti dea impresia ca e asa.

  3. Raluca Ioana zice:

    ba da. de ce crezi ca ma agit pe devArt sau pe fotolitera? ca sa am senzatia ca conteaza ca x-ulescu mi-a citit o poezie si mi-a vazut o poza si i-a placut.pizza hut?

  4. Maria zice:

    da, ai dreptate…pizza hut e mai mult decat decent.

Lasă un răspuns

