Nu…

Nu asa trebuia sa fie.

Intr-o lume mai buna as avea in apropiere un deal/camp/in fine, spatiu deschis si pustiu, unde sa ma duc si sa tip pana cand raman fara voce, pana cand mi se usuca plamanii din lipsa de aer, pana cand sangele se opreste din fuga prin vene, pana cand dispare si ecoul. Si dupa ar fi liniste.

Dar intr-o lume mai buna nu ar fi nevoie sa fac asta.

Intr-o alta lume mai buna, mie nu mi-ar pasa. Si cata lume ar fi mai fericita. Inclusiv eu.

Intr-o lume fenomenal de buna, lucrurile ar merge macar in proportie de 50% cum imi doresc. Si ceaiul asta, dincolo de culoarea draguta, ar avea si ceva gust, si chiar efect. Dar nu ar conta, pentru ca totul merge fenomenal de bine, iar ceaiul ar fi pur si simplu un moft.

Intr-o lume putin mai proasta decat asta, lucurile mi-ar fi mai clare. Si-atunci n-as mai visa la un camp, la gust pentru ceai, la fericire sau alte tampenii. Nu m-as mai simti paranoica, naiva, stupida, inutila etc. Nu m-as mai simti deloc.
Si lumea nu ar mai fi asa rea deodata.

Acest articol a fost publicat în Fără categorie și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

