Diable d’homme

Tot la Masca.
Am decis sa ajung la piesa cu aproximativ 8 minute inainte sa inceapa. Pentru ca mama e uituca, pentru ca eu sunt lipsita de chef, si pentru ca alin reuseste sa ma motiveze instantaneu. Un fel de regim de armata, unde e soseta, lupta cu bretonul care sfideaza gravitatia, repede aparatul foto si da-i si alearga. Am intrat chiar fara nici un fel de bilet sau invitatie, fiind aproape impinsi inauntru ca „a inceput”.
Piesa se numeste „Diable d’homme” si a fost jucata de studentii de la facultatea de teatru a universitatii spiru haret. Este vorba de o comedie contemporana, scrisa de Robert Lamoureux (sincere pareri de rau, en.wikipedia nu pare sa dea doi bani pe el).
Actori ok, interpretare ok. Piesa e destul de tare, e vorba despre romanul unui scriitor care face pact cu diavolul, vanzandu-si cele 5 personaje feminine, in schimbul unui posibil premiu nobel. Si le urmarim pe cele 5 doamne, al caror destin se schimba odata ce Satan apare in viata lor, sub masca unui tanar amabil. Sincer, rolul diavolului face toata piesa. Din pacate, planurile lui cu cele 5 dame esueaza, ele descopera ca el este satan, deci nu vor mai fi damnate de actiunile la care el le impingea. Asa ca dupa o ora jumate de piesa, satan isi da seama ca a dat-o in bara, si zice „Nu-i nimic. De la capat”. Nu eram pregatita pentru inca o runda, insa piesa se termina frumos.
Din pacate, poze putine. Foarte putine, pentru ca o tanti m-a avertizat ca nu am voie sa folosesc aparatul foto. In plus, am ajuns tarziu, deci locurile au fost destul de nepotrivite. In fine, ca sa nu zic ca mi-am carat aparatul degeaba:





Voi posta din nou in momentul in care voi afla cand si unde se mai joaca.

Acest articol a fost publicat în fotografie, piese de teatru. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

