LicArt – the come back

Dupa o tacere destul de lunga, am gasit despre ce sa scriu. Mai demult, am postat un articol despre minunile pe care le gasim intr-un concurs de arta (fotografica, dar nu numai). Este vorba de LicArt, un concurs cu atata potential, pe care nu stiu cum reuseste sa il piarda in final.

M-am inscris iar. Ei si ce daca nu le-a placut de mine data trecuta? Nu cred ca voi fi mult mai apreciata de data asta, dar nu despre asta e vorba. Acolo sunt inscrise niste fotografii excelente, care merita sa castige. Din pacate, restul par sa se intreaca in a fi cat mai nepotrivite concursului de fata.

Ma intristeaza fetele pe care le-am vazut acolo. La categoria alb-negru, o fata din ploiesti ne arata o figura nepasatoare, zice ea. Avem parte si de o poza de hi5, dar stilizata (adica auto black&white), girlz gone wild. Pentru ca ce a fost pana acum nu era suficient de penibil, o domnisoara din toplita ne incanta cu un fel de portret nefocalizat, numit feelings. Zau de vad vreun feeling pe acolo.

Pe o alta domnita se pare ca a ingrozit-o teza la matematica, asa ca s-a decis sa ii faca o poza. E de apreciat ca a folosit macro totusi, dar se pare ca a ramas pierduta dupa incredibila lucrare, dupa cum se vede aici.

Am o poza care ma depaseste. Pur si simplu. O pustoaica posibil emo, inaripata si suferinda.

Stiam ca una din regulile concursului era pastrarea fotografiei cat mai aproape de original. O alta domnita din suceava vine cu o poza care are toate sansele sa fie draguta in realitate, dar pe care a alterat-o pentru a fi artistica. Si e ciudat, pentru ca o alta poza de-a ei chiar imi place. Aici.

Voi sari peste restul pozelor pentru a ajunge la categoria Portret. Ce nu-mi place:
pozele de sus care te fac sa pari diform. cauta alt mod sa iti evidentiezi ochii;
e verdeeee! grozav, data viitoare foloseste un aparat foto;
constiinta i-a zis sa nu faca poze penibile, dar nu a putut sa se abtina;
– o pitzi in devenire, care se chinuie sa se dea cu gloss in timp ce isi alungeste genele;
ea ma sperie. pe bune;
– in sfarsit avem si un penibil. profund, in ceata si in rime;
el e amuzant;
– din ciclul „poze in baie„. am mai zis-o, gresia e urata, alege si tu ceva mai natural data viitoare;
– si pentru a incheia, ce-i mult strica, uitati-o pe fata din parc. Eu n-as mai trece prin parcul ala a doua oara.

Si acum, ca un fel de punct culminant, prezint o chestie despre care nu stiu ce sa zic. Distrati-va: superb de vlad preda. Ar fi deloc surprinzator sa o gasesc printre nominalizari, chiar daca nu este o fotografie.

Voi reveni cu surprizele de la nominalizari. Pana atunci, va invit sa aruncati un ochi peste site, merita. Un fel de Pitzipoanca.org meets DeviantArt.

Acest articol a fost publicat în Fără categorie și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la LicArt – the come back

  1. Raluca Ioana zice:

    :)):)):))Da’ n-ai gasit-o pe aia intitulata „esente”, in care era prezentat un vas de toaleta?Iti tin pumnii. >:D<

  2. Maria zice:

    multam frumos :)Ah, cum de am uitat de „esente” :)) o caut si o fac celebra, merita din plin.

  3. Radu Herjeu zice:

    Da, m-a amuzat comentariul tau. Sigur, ca organizator al celui mai mare concurs de fotografie pentru tineri, trebuie sa am umorul si deschiderea necesare… in primul rand atunci cand privesc „creatiile” inscrise… dar si atunci cand cineva leaga intr-un fel, mai mult sau mai putin voit, numele LicArt de calitatea fotografiilor sau textelor inscrise de cei de-o varsta cu tine. Singura rautat gratuita mi s-a put asta „Ar fi deloc surprinzator sa o gasesc printre nominalizari, chiar daca nu este o fotografie.”Chiar daca nu esti de acord cu nominalizarile facute de juriu, nu inseamna ca ele sunt proaste.

  4. Maria zice:

    Ambele articole au fost scrise referitor la snapshotsurile penibile care au fost inscrise in concurs, fara vreo intentie rea fata de concurs in sine. Inteleg ca este deschis tuturor liceenilor, si este inevitabil sa nu apara si lucrari care nu ar trebui sa fie acceptate in vreun concurs foto. Totusi ma uimeste lipsa simtului critic sau a unei limite in ceea ce priveste penibilul printre atatia participanti.Cat despre nominalizari, am fost dezamagita anul trecut, nu pentru ca nu am fost si eu, ci pentru ca, dupa parerea mea, erau lucrari care meritau mai mult sa fie acolo, si care fusesera omise. Tot ce scriu este strict subiectiv.Anyway, multumesc pt vizita si comentariu. Succes in organizarea mai departe a concursului.

  5. Raluca Ioana zice:

    au intrat nominalizarile la poezie.n-am intrat. :-<

Lasă un răspuns

