Aww.

Pentru ca simteam ca cedez nervos, am decis sa merg la o nunta cu ai mei azi. Bine, spun asta total aiurea. Simteam nevoia sa ies, iar ai mei aveau nevoie de un sofer. Maria to the rescue. Am prins si niste poze, mai jos ce mi s-a parut demn de aratat.

Despre nunta… Nu am inteles niciodata nuntile ortodoxe. Am fost la cateva chiar, si la fiecare m-am plictisit groaznic. Probabil ca preotii chiar spun lucruri interesante, dar cand aud pentru a cincea oara aceeasi poveste cu robul si roaba, cu aceleasi cuvinte, creierul meu reactioneaza ca in fata unei potentiale recapitulari la romana. Apreciez totusi oamenii care reusesc sa se mai emotioneze. In mod evident mirii trecusera peste magia momentului la scurt timp si isi aruncau din cand in cand priviri incurajatoare.

Un moment cu adevarat magic, si pe care nu l-a prins nimeni, nici in poze, nici macar cu privirea, cel mai probabil, a fost pe la mijlocul slujbei. Era cald, mirele aproape se sufoca in costum, probabil ca pe mireasa o incomodau pantofii, si preotii inganau aceleasi cuvinte de mult timp. Cateva secunde numai, s-au privit, si si-au soptit unul altuia ca se iubesc, aproape simultan, ceea ce le-a starnit amuzamentul. A fost atata sinceritate in clipele alea, atata caldura…

In fine, inainte sa incep sa bat prea mult campii pe tema asta, urmeaza o selectie a fotografiilor de la nunta. Fara vreo ordine anume, pentru ca e tarziu si nu am rabdare.

una din preferatele mele.

in mod evident, mirele

cred ca e preferata mea din serie

cocalarul tot cocalar. macar era curata.

m/les parents.

hei, fata, te fac un suc dupa chestia asta?

aww.

o alta nunta.

aceeasi tanti cu palaria.

nu m-am putut abtine.

nuntile ortodoxe sunt mult prea lungi pentru tocurile mele.

ca sa vezi, era live.

al doilea moment de aww-ness adevarat al nuntii.

unele chestii sunt ciudate. ca si rotitul in jurul mesei.

pitzi si printul ei.

tico ala strica tot.

Acest articol a fost publicat în fotografie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Aww.

  1. D-ra Ralu zice:

    awwness. pai cin-te-opreste sa scrii de ei (you know, ei…)?

Lasă un răspuns

