Anyone else but you

Imi plac cuplurile. Pentru ca au o dinamica atat de diferita fata de orice alt fel de grup si pentru ca sunt extrem de interesante de urmarit si analizat.

Imi plac cuplurile de batrani care se plimba alene prin parc, el tinand-o pe ea de brat. Nu isi spun nimic, au avut o viata intreaga in care au schimbat atatea idei si sentimente, incat nici nu mai au nevoie de cuvinte.

Imi plac si familiile cu copii mici, de cateva luni. Si ei ies in parc, si se plimba tot alene. Nu de batranete, ci de nopti nedormite. Li se citeste fericirea pe fete, undeva sub cearcane si figurile oarecum speriate.

Insa nimic nu egaleaza cuplurile tinere. Mi se par foarte amuzante cuplurile de pitzi-cocalar. Le gasesti sub atatea forme, sunt peste tot, de la cluburi, mall-uri, scoli, pana la diverse site-uri. Acum vreo doua saptamani am vazut un asemenea cuplu. Ea – par indreptat, unghii false, bluza scurta si decoltata, cam slabanoaga pentru gustul meu, cu cercei mari de aur; el – pokemon cu parul vopsit negru, ridicat intr-o freza stil johnny bravo, tricou cu dungi posibil marca pull and bear (sa nu fiu inteleasa gresit, imi plac colectiile lor, numai ca fiecare are o sub-colectie speciala pentru asemenea specimene), telefon la ureche. Pustiul era prea ocupat cu telefonul, mai ales ca rumega seminte in acelasi timp, asa ca printesa lui ii servea frumos cate o una din cand in cand, urmand ca el sa scuipe cojile pana undeva aproape de balerinii mei. Sfat practic: NU te uita urat la un cocalar cand e cu printesa. Serios.

Si mai sunt si cuplurile tinere faine. Alea la care imi place sa ma uit, riscand sa par ciudata. Sunt mai rare, dar sunt. Sunt cuplurile care pur si simplu emana fericire prin simpla lor prezenta. Care schimba priviri calde si zambete. Care par de nedespartit, dar nu intr-un mod enervant. Si par niste copii care nu se mai satura unul de celalalt. Toate astea se vad in cateva secunde.
Ma uitam cu Raluca aseara (da, inainte de bacu’ de romana) la pozele unui coleg de liceu. Pe el l-am cunoscut foarte vag, iar pe ea nici macar nu am remarcat-o pana acum cateva luni. Tin sa spun ca m-au binedispus pozele lor, aproape la fel de mult cum reuseste o melodie buna. Nu erau „eu si uby” sau alte chestii pe care le gasesti la orice pagina de cocalar/a, erau niste poze faine ale unor oameni care arata foarte fericiti impreuna. I-am mai vazut si pe la liceu, si de fiecare data nu pot sa nu zambesc. As indrazni sa ii numesc cel mai fain cuplu pe care l-am vazut, cel putin in ultimul timp.

Ma gandeam ca uneori mi-ar placea sa imi ies din piele si sa ma uit la noi, ca orice alt om de pe strada, dar cu aceeasi fascinatie si placere. Imi dau seama ca de multe ori ne purtam ca niste copii, insa asta e tot farmecul. Suntem diferiti de cei despre care am vorbit pana acum, dar sunt sigura ca si noi reusim sa transmitem fericire celor din jur. Daca stau sa ma gandesc, cred ca suntem cel mai ciudat cuplu pe care il stiu, luand in considerare si ce a fost mai demult. Dar, dupa cum zice un cantec, „we sure are cute for two ugly people”, si poate candva o sa am destul curaj sa iti dedic un articol.

Acest articol a fost publicat în Fără categorie și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Anyone else but you

  1. D-ra Ralu zice:

    nu-i dedica un articol. nu mere. (am stat si eu cu paginile de blog in fata, chiar si pt ex-es. nu mere.)da, emanati fericire. un pic de jena, un fel de „are they – aren’t they – oh my God how should i behave?”, dar… asa, candoare.and you cannot claim prize for wierdest couple. sorry.

  2. Maria zice:

    i know, sunt lucruri pe care nici macar in scris nu le pot exprima.aw man, who’s the lucky couple then?si multam :)

  3. D-ra Ralu zice:

    why, myself and mr. british.da’ stii ce e naspa la cupluri? ca se duc dracu’.

Lasă un răspuns

