make me feel like the one

sau despre bestfest-ul de ieri.

Ieri am fost VIP la bestfest. Cum nu mai conteaza, insa oamenii aia puteau oferi mai mult de banii pe care ar fi trebuit sa ii dau pe bilet.

Sa incepem cu Amsterdams. Foarte tari, din pacate au cantat prea putin. Baietii astia chiar suna grozav si ultima piesa mi-a placut mult. Meritau sa fie pusi mai tarziu, ca sa fie mai multa lume, dar deh. A urmat Veritasaga, agonie… versuri idioate, concert mult prea lung pentru rabdarea mea. EMIL au fost ok, adica nu mi-au provocat nicio reactie diferita de ce ma asteptam. Am asteptat cuminte pe banca sa termine ca sa pot sa imi cumpar inghetata.

Stereophonics, a doua trupa pentru care vroiam sa ajung la bestfest, m-au cam dezamagit. Suna bine live, nicio problema aici, numai ca sunt prea loud pe majoritatea melodiilor si tind sa devina plictisitori. Totusi, mi-a placut ca au cantat Have a Nice Day, My Friends si bineinteles, Dakota. M-ar fi emotionat cu un Bright Red Star, dar nu a fost sa fie.

Madam Roisin Murphy are voce buna. Nu stiam initial cine e, ce canta, dar am recunoscut vag cateva melodii. Dupa cum ziceam, canta bine si nici nu arata rau. Dar melodiile suna cam la fel si, vorba unui amsterdam, parca e muzica pe care sa o asculti cand esti la job si lucrezi la un proiect nasol.

Sunrise Avenue au fost si ei acolo, au facut niste glumite, sa mai anime publicul, mai un cover la Umbrella, mai un Hit me baby one more time. N-au cantat rau. Au terminat cu Fairytale Gone Bad, ca o stie mai tot omu’.

Nu am fost la Nelly Furtado, dar am stat pe plaja la Manu Chao. Sincer, am incercat sa ii ascult de cateva ori, dar nu mi s-au prea parut genul meu. Aseara insa mi s-au parut foarte buni, am dansat jumate de concert in nisip (bestiala senzatia), am sarit, ba chiar am si recunoscut cateva melodii. Raman cu impresia ca sunt genul de trupa pe care o pot asculta numai live, si care m-ar plictisi in rest. A fost impresionant ca au cantat cel mai mult, au avut chiar 2 bis-uri, mai mult decat orice alta trupa la bestfest, cel pujtin din cate am vazut eu.

Astea au fost formatiile… Cat despre oamenii de acolo, am fost surprinsa sa vad o mireasa la un moment dat, calare pe un atv, in timpul concertului Manu Chao/ Nelly. Probabil fusese furata, sau stiu si eu… destul de amuzant oricum. Tipe in costum de baie, tipe grasute, tipe sub-nutrite care faceau reclama la Coca-Cola, cocotate pe tocuri. Baieti destul de inexpresivi, sau cel putin nu se distingeau din multime. Cupluri multe, dintre care mi-au placut mult doua, ambele vazute pe plaja. Primul, un el grasut si o ea energica, alergau intr-un mod foarte amuzant si pareau sa se distreze foarte bine. Si intr-un colt, pe plaja, un alt el si o ea, micuti, stateau cumintei si ascultau concertul. Aratau a cuplul ideal pe plaja din vama, in fata unui foc de tabara.

In concluzie, bestfest e o chestie foarte faina. Destul de bine organizat, trupe bunicele, o gramada de lucruri de facut in afara concertelor… si plaja. Ma bucur ca am fost, ma bucur ca am putut sa aduc si pe altii. In ciuda micilor dezamagiri, raman cu o amintire placuta a unor momente faine.

Acest articol a fost publicat în concerte și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la make me feel like the one

  1. Imparatul Utopic al Balcaniei zice:

    Why, oh why? De ce are toata lumea impresia ca Manu Chao este o trupa?Asa-l cheama pe individ. Iar formatia care-i face backingul se intituleste Radio Bemba.Cheers!(multumesc ca m-ati eliberat de citeva reviste…)

  2. Maria zice:

    my bad, mi-am dat seama cand am citit diverse pareri legate de concert,abia dupa. (nu eram fana)

Lasă un răspuns

