but i’m fine

Grozav. Am avut cele mai proaste zile de pe anul asta, probabil. Nu sunt facuta pentru imprevizibil, se pare. Nu stiu cum am reusit sa ma intorc acasa intr-o bucata ieri, conducand cu ochii impaienjeniti de plans. Nu stiu nici cum am reusit sa o fac in continuare, desi se tipa la mine. Am cedat nervos.
Rar m-am simtit atat de singura. Din pacate nu am bani, pentru ca altfel m-as fi urcat in primul tren spre oriunde, si as fi stat acolo pana cand constiinta imi zicea sa ma intorc.
Poate ca Malta, Creta sau alte locatii cu care incearca ai mei sa ma tenteze suna bine, poate, pentru oricine altcineva. Dar nu asta vreau, chiar daca in final tot nu va conta.
Am nevoie de un job. De bani si de un motiv de a ma departa de tot.

Acest articol a fost publicat în Fără categorie și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la but i’m fine

  1. Miss Cinnamon zice:

    la mine totul merge in jos din prima zi d vacanta pana in clipa asta si probabil asa va merge si dupa aceea.one big hug in spirit de solidaritate.

  2. Maria zice:

    thank you stranger :)

Lasă un răspuns

