Sunt o fiinta minunata.

Nu este un titlu apreciativ la adresa mea, ci la adresa oamenilor din jurul meu. Ca un cerc care se intinde pe mii de kilometri patrati si inghite tot soiul de oameni. Si in mijlocul caruia sunt eu, care stau si ma minunez. Ce altceva sa fac?

Zilele trecute am ajuns din link in link pe un site romanesc, care publicase un interviu in format video cu laura andresan. Am dat play, sa vad si eu care e treaba. Pai ce sa fie, tanti laura cu un nenea intr-un salon de masaj erotic, vorbeau despre succesul si proiectele ei. Laura Andresan este un brand. Ea a zis-o. Laura Andresan e profa de sex. Pe Laura Andresan o vrea barbatii. Este Tarfa Numaru’ Unu a Romaniei. Tot ea a zis-o si p-asta, cu un zambet laaarg pe fata. Nu m-am uitat la tot, am sarit peste minute intregi, dar de fiecare data reuseam sa dau peste cate ceva penal. Cum ea a fost la o prietena de-a ei acasa si ce s-au gandit sa faca? Noh, pai hai sa facem un pic de sex si sa ne filmam. Si uite-asa a inceput sa isi construiasca noul videoclip, care este alcatuit numa din sex tapes cu diversi/ diverse. Mi s-a facut scarba de ea si am inchis. Nu inainte sa o aud cum se lauda ca este o intelectuala, pentru ca a citit mult. Asteptam si eu ca prosu’ cu gura cascata sa aud ce o poate interesa ca lectura, dar m-am mirat degeaba. Si eu citesc Glamour o data pe luna.

Inca ma mai mir cand redescopar cat de (ei bine) naspa sunt unii oameni. Asa mi s-au parut de la inceput, dar am trecut cu vederea, acceptand ca problema e la mine. Ei, uite ca nu e. Si zau de o sa imi para rau ca o sa dispareti din viata mea.

In alta ordine de idei, cersesc atentie. Destul de subtil, de fapt insesizabil pentru ca mai degraba imi cersesc mie atentie. Sunt intr-o continua frustrare legata de toata aceasta perioada. In legatura cu bacul, tot ce au avut ai mei sa spuna a fost „Mbine, felicitari”, asta dupa ce s-au batut cu pumnii in piept ca fata lor i-a scutit de zeci de milioane pe meditatii tot anul si s-a si descurcat bine in final. Si ce am primit in schimb? „Mm, bravo. Nu o sa mergi peste tot cu prietenii tai vara asta, alege o chestie si mai vedem”. Mi se baga pe gat tot felul de excursii cu ei. Adevarul e ca altfel as sta in bucuresti toata vara, ceea ce ar fi stupid, si as putea la fel de bine sa profit. Dar sunt in continuare frustrata. Nu asta vreau.
Am dat-o in bara la prima admitere. La facultatea la care chiar vreau sa intru. Si cel mai rau este ca am iesit din sala cu zambetul pe buze, convinsa ca intru. Mai departe, am petrecut vreo ora si ceva cu raluca si prietenul ei (vladislav?) la mec, intr-o fericire isterica post-examen. Putin melancolica, dar totusi bucuroasa. Acasa, am descoperit baremele. Pe masura ce le parcurgeam, simteam cum nota mea scade si scade, ajungand la indoiala ca poate nu intru nici la taxa. Si ma oftic. Pentru ca am invatat, am ratat doua concerte la care as fi vrut enorm de mult sa merg, am dormit putin si prost, m-am trezit la 5 dimineata ca sa fiu la 7 acolo si m-am bucurat ca au picat subiecte „bune”. Am scris eseurile alea cu placere, pana si ultimul la care am batut campii, fara sa stiu sigur daca scriu despre ce trebuie. Am fost frustrata pentru ca ai mei nici nu s-au gandit sa mearga cu mine dimineata acolo, desi toata pustimea adusese un simpatizant. Am fost frustrata pentru ca am iesit si nu ma astepta nimeni, desi curtea era destul de plina. Si acum ma uit la bareme si imi vine sa ma urc in masina si sa merg unde vad cu ochii. Desigur, imi dau seama ca efectul nu va fi acelasi cand ma voi gasi blocata in trafic si asteptand in soare sa se miste nenea cu dacia din fata inainte sa se faca iar rosu. Dar intentia ramane.

Inca doua examene. Doua zile in care voi invata gramatica. Apoi metallica. Sper. O sa fie cel mai bun lucru din vara asta, probabil. Si apoi rezultate. Apoi cipru cu ai mei. Si apoi, ce-o mai fi. Ma intorc in pat sa-mi savurez depresia.

Acest articol a fost publicat în Fără categorie și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Sunt o fiinta minunata.

  1. D-ra Ralu zice:

    te duci, impusti niste oameni, nu te demoralizezi… hai pustoaica, suck it up ca mai sunt examene si la alea faci perfect.>:D<

Lasă un răspuns

