A plus tard crocodile

Am terminat admiterile. Nu sunt prea fericita, in schimb. Daca pana ieri ziceam ca daca intru la SNSPA, fie si la taxa, o sa fiu multumita, ei bine, acum ma simt de-a dreptul proasta. La filosofie credeam ca nici nu se pune problema sa nu intrula buget, dar se pare ca ultima medie s-a oprit la 9,43. Si eu bineinteles ca am 9,42. Inca putin suspans pentru rezultatele de la litere.

Ce-mi place de ai mei. Pentru ei a intra la taxa inseamna a pica examenul de admitere. Chiar incepusem sa cred si eu in ideea asta. Asa ca acum sunt enervati, bosumflati, iritati si nu le este rusine sa mi-o arate. Abia imi mai arunca un ban de supravietuire si sunt deloc incantati de iesirea la mare. Asa ca odata cu intoarcerea acasa a maica-mii, s-a intors si starea de nemultumire, de „o doamne, as face orice sa pot sa scap de aici”.

As putea scrie un articol urias despre cum imi imaginam eu ca o sa fie la Metallica. Sau despre cum m-am simtit cand am aflat cu cateva ore inainte ca nu mai merg. Dar voi alege sa nu. A fost o lovitura foarte nasoala doar, pentru care din nou ii voi multumi mamei mele dragi.

In alta ordine de idei, imi aminteam de ultimele zile de liceu, si de bal, si cum plangea toata lumea. Si atunci ma uitam si imi ziceam ca eu sunt insensibila ca nu reusesc sa vars o lacrima, desi eram trista. Ne-am imbratisat, ne-am promis ca ne vedem, ne sunam, tinem legatura. Si asa a fost, cu unii. Pentru restul a fost suficient sa participe la scenele lacrimogene, pentru ca apoi sa nu zica nimic saptamani intregi. Nu stiu la ce ma asteptam. Continui sa ma insel in privinta oamenilor si devine suparator.

Aseara am avut prima mea semi-betie. Zic semi pentru ca din punctul meu de vedere eram destul de bine, doar mici probleme de coordonare. Si a fost fun, mai ales cu d-ra ralu care ma intreba din cand in cand daca este penibila, fara sa isi dea seama ca nu eram in masura sa decid asta. Mi-a placut culoarea mea noua de par. Mi-a placut si ce a iesit din el, chinuit pe bigudiuri si improscat cu fixativ. Si inca arata bine.

Cheers pentru o absenta lunga pe blog. Voi reveni cu poze, sper.

Acest articol a fost publicat în Fără categorie și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la A plus tard crocodile

  1. D-ra Ralu zice:

    onwards to mai multe semi-betii. sigur nu eram penibile, nu nu nu…nu e deloc echivalent cu a rata examenul si stii asta. e bine. >:d< nu-i mai asculta.

Lasă un răspuns

