AC/DC in Romania si Cartoon Network in engleza

A venit in sfarsit vacanta. Maine ma voi inscrie la facultate si gata cu grijile legate de examene pentru ceva timp. Am scapat si de asta. Comunicare si relatii publice, la Litere, pentru curiosi. S-au dus visele cu doua facultati in paralel. Primul an vreau sa o iau mai incet.

A venit vacanta, si eu sunt pe drumuri cel putin o jumatate din zi de duminica. Cineva a fost dragut si mi-a spart masina recent, asa ca am un geam lipsa si cioburi pe bancheta. Politia din sectorul meu se misca exact cum te-ai astepta la vederea echipajelor-butoaie. Vino azi, vino mai tarziu, vino iar maine, nu e gata, revino mai tarziu… etc. Oamenii de la asigurari sunt de treaba in schimb. Nici acum nu inteleg de ce tocmai masina mea, insa ma bucur ca si-au luat teapa, nu au gasit nimic de luat. Se vede ca erau cocalari, pentru ca au lasat si cd-urile cu discografia deep purple pe care le tineam in masina. Maine ar trebui sa se termine toata alergatura, da doamne.

Mi-am dat seama ca ma simt fizic rau daca nu am ceva de facut, oricat de anost ar fi. 4 ani de liceu si generala dinainte m-au obisnuit ca vacantele sa nu fie atat de lejere. Acum nu am nimic de invatat, nicio culegere de rezolvat si nu ma simt deloc bine. Asa ca mi-am cumparat 2 cartulii care sa ma ajute sa invat si eu niste flash (de care ma apucasem acum cateva luni) si niste web design stuff (de care ma ocup de cateva zile). Ar trebui sa fie fun, macar nu simt ca stau degeaba.

Mai si citesc. Am terminat „orasul cu salcami”, despre care D-ra Ralu imi spusese mai demult ca este una din cartile ei preferate. Nu am sa scriu un review, nu ma pricep la asta, voi specifica numai ca am fost oarecum placut surprinsa sa descopar o parte din istoria alor mei. Cel putin asa cred. Tata obisnuia sa ii spuna mamei „fata draga” pe vremea cand eu probabil nici nu eram, sau eram prea mica sa observ. Mi se parea o chestie foarte dulce (a se citi sweet) si chiar ma intrebam de unde pana unde.

Ma simt putin vinovata pentru ca azi am profitat inconstient de o tanara reprezentanta L’Oreal. Dadusem o raita prin cora dupa carti si am zis ca daca tot sunt acolo, sa iau si niste crema de plaja si ulei pentru dupa-plaja. In fine, la casa am descoperit ca totalul depasea finantele mele, asa ca am renuntat la lotiunea after. Chestia e ca astia de la L’Oreal iti dadeau o lotiune de plaja gratis pentru orice produs cumparat de la ei. Asa ca ma duc la fetele de la stand sa-mi ridic cadoul. Nu stiu ce facuse tanti de la casa cand a scos de pe bon lotiunea aia, de apareau multe chestii pe bon, cu plus si minus (firesc, de altfel), si nu sunt sigura cat de atenta a fost si duduia de la stand, chestia e ca m-am trezit ca mi se pun in brate 5 tuburi de lotiuni de plaja. Raman cu gura cascata (rahaturile alea sunt suficient de scumpe), o intreb pe fata daca e sigura, ea zice ca da, eu zic bine, le indes in plasa si ma car. Pe drum m-am prins de ce. Na, vina a fost a ei, ca nu s-a uitat ca bonul avea doua parti, una anulata si una valida, si alea 5 produse erau de fapt unul.

Schimb drastic subiectul: se semneaza o petitie catre Emagic Entertainment ca sa vina AC/DC si pe la noi, in cadrul unui turneu european. O gasiti aici. Tot pe site-ul cu pricina circula o petitie legata de transmiterea canalului Cartoon Network in engleza. Stiu ca exista norocosi care nu sunt abonati la RDS (sucks!) si care prind postul nedublat, dar pentru restul sigur o sa sune bine.

Acest articol a fost publicat în Fără categorie și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la AC/DC in Romania si Cartoon Network in engleza

  1. D-ra Ralu zice:

    chestii dulci din istoria alor mei: mama avea niste biletele tip post-it vechi, da’ fara lipici, pe care scria (adica era tiparit) NU UITA.biletel datand din studentia lor: NU UITA (mare, negru) (si dedesubt, cu scrisu’ mic si ordonat al lu’ tata) ca te iubesc.

Lasă un răspuns

