2 days away: Go To Berlin si Mauser

Nu mai stiu ce sa mai fac cu timpul meu si zilele se scurg foooaaarte incet. Sunt racita de mai bine de o saptamana si ma tratez cu inghetata si pepene rece. Pana acum nu a prea mers, dar eu am incredere.

Ca sa nu mai bat campii: tocmai am venit de la indie rock party-ul din B52. 2 days away, in seara asta cu Go To Berlin, Mauser si The Pixels.
Cica incepea pe la 8. La 8 si ceva clubul era inca destul de gol, dar era de asteptat. Pe cand au inceput cei de la Go To Berlin se stransese deja ceva lume, dar cam lipsita de entuziasm. Oamenii aia canta fain, dar multimea a preferat sa stea linistita si sa bataie cuminte din cap. La ultimele 3 piese am zis ca nu se mai poate, si m-am dus si eu in fata sa ma zbantui putin.

Baietii au profitat de ocazie si au promovat filmul facut de ei, „Atentie intra regele!” (pot s-asa ceva) si au impartit niste dvd-uri prin multime (am si eu unu’, da!). Au avut permanent in spate proiectat filmul, si cred ca au apucat sa il ruleze pe tot. Era placut sa ai pe ce sa mai arunci un ochi, in caz ca spectacolul vizual de pe scena devenea monoton.











Si dupa Go To Berlin, au venit Mauser. Solistul se tot fataia pe acolo de ceva vreme cu cate o sticla de bere in mana, astfel incat atunci cand a ajuns pe scena era destul de luat si avea unele probleme cu echilibrul. Au inceput fain, in forta, foarte energici. Era aproape imposibil sa stai pe scaun. Cu toate astea, vorba clujeanului, bucurestenii stau cuminti la loja si asculta in loc sa vina sa danseze.
Nu s-a prea inteles ce a cantat, probleme de sonorizare cel mai probabil. In schimb s-a auzit destul de bine partea de instrumental si chiar si vocea lui. Lumea care statea in picioare s-a mai trezit pe Fantoma Imperiului si a tipat „Ich bin dein mauser” si „Ja Ja”. Si Chanson DaDa a avut succes, sau poate doar mi-a placut mie mult. A. Si n-am zis de ultima piesa de pe myspace care da, e foarte faina, si a sunat si bine. Shpritz!
Din pacate, era un grup de oameni cam… veseli in spate si care faceau galagie cam degeaba. Tot din pacate, nu stiu ce l-a apucat pe solist sa sara in multime, avand in vedere ca eram putini si firavi. S-a lasat cu sticle sparte si probabil vanatai de la tentativa lui de pogo, care de fapt a fost „coate si picioare in multime”. A fost destul de nasoala faza, cel putin asa mi s-a parut mie, asa ca am aruncat un ochi pe playlist si am decis sa plec.
Deci nimic despre The Pixels, alta data.





Acest articol a fost publicat în concerte, fotografie și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la 2 days away: Go To Berlin si Mauser

  1. MAUSER zice:

    Iti multumim de recenzie si data viitoare sa nu te mai sperii si sa stai pan’ la sfarsit ;)Mauser

  2. Maria zice:

    my pleasure. as fi stat oricum pana la sfarsit, doar ca persoana cu care eram vroia sa plece.anyway, foarte tare concertul, looking forward to the next one :)

  3. Anonymous zice:

    fain b52u.ambele seri!

Lasă un răspuns

