Badonkadonkey

E septembrie. Bine, sunt sigura ca asta nu e o noutate. Septembrie, adica ultima luna de vacanta. Doar 4 saptamani (+/- cateva zile, cui ii pasa) inainte de f.a.c.u.l.t.a.t.e. Nici nu stiu de ce am scris asa.

Nici nu prea imi mai amintesc cum a fost prima zi de liceu. De exemplu, habar n-am daca ai mei au venit cu mine. Probabil ca nu, avand in vedere ca si ei lucreaza in invatamant si incepeau in aceeasi zi. Imi amintesc doar cand am ajuns in clasa si diriga ne-a supus unui joc putin penibil, care consta in a ne ridica pe rand in picioare si a spune cate ceva despre noi.
Nu stiu la ce sa ma astept de la facultate. Sper sincer sa nu jucam aceeasi chestie, suntem 70 de oameni numai la buget, cu cati mai sunt la taxa… Nu stiu pe nimeni. Macar la liceu stiam 2-3 oameni care au facut din cladirea aia uriasa un loc mai prietenos, numai imaginandu-mi ca sunt si ei acolo.

Apoi viitorul job. Da, am decis sa ma angajez. Maine am primul interviu. Ma si vad maine la usa apartamentului unde am fost chemata, imbracata frumos, respirand incredere in sine si ambitie, gata sa turui despre cat de desteapta si talentata sunt, pentru ca in final sa mi se puna in brate un teanc de fluturasi si sa fiu expediata frumos in piata universitatii. Iar eu voi fi calma si le voi explica prietenos ca ma asteptam la altceva. Si apoi voi pleca increzatoare ca urmatoarele joburi la care voi fi chemata vor fi mai bune.

Incep sa simt ca totul devine prea serios. In curand va fi finala la LicArt, care nu e neaparat serios, dar e cam cea mai mare chestie la care am participat pana acum, photo-wise. Apoi campaniile electorale si toate chestiile la care va trebui sa particip… Jobul, facultatea… apoi examene si atestate, poate o bursa… de asemenea mi-ar placea sa ma mut undeva, de ce nu singura, numai ca sa zicem ca nu e momentul. Financiar vorbind.

Trebuia sa vad parisul vara/vacanta asta. Am renuntat oarecum la el pentru o budapesta si poate pentru un viitor rasfat. Intre timp am pierdut si budapesta. Dar am castigat doua rasfaturi pe care mi le datorez in viitor. Candva.

Momentan ma gandesc cu bucurie la cantitatea destul de impresionanta de ciocolata alba din frigider si la vacanta de pana acum, care a fost destul de ok.

Si acum va las cu asta, pentru ca imi place foarte mult. Mi-ar fi placut sa gasesc o varianta mai buna, dar merge:

Acest articol a fost publicat în muzica și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

