tout passe

In seara asta sunt egoista. Si voi scrie un articol intreg despre mine, despre ce imi place mie, ce vreau eu, despre ce ma face fericita. There. Toate formele pronumelui.

Vreau sa mi se implineasca din cand in cand cate un vis. As fi ipocrita sa zic ca nu mi s-a intamplat pana acum. Am visat sa am pianina, am visat sa am chitara electrica, am visat la un aparat foto, sa te am pe tine… si le-am primit pe toate, mai devreme sau mai tarziu. Ba chiar lucruri la care nici nu indrazneam sa visez, cum a fost mini excursia de saptamana trecuta.
Vreau sa ma mut. Vreau sa am un apartament al meu, oricum ar fi el. As fi fericita sa stau si singura. Si sa am o camera pe care sa o transform intr-un loc de joaca pentru mine, unde sa imi inghesui lucrurile pe care le iubesc cel mai mult pe lume. Mai putin masina. Un mic studio foto, de buget redus. Plusuri, ciocolata, palarii pretentioase, viniluri si teancuri de cd-uri, un ventilator pentru pozele glam si o umbrela de strada. Iar pe jos sa fie un covoras moala pe care sa ma intind in mijlocul camerei mele de jucarii si sa visez mai mult.

Probabil ca asta mi-e visul acum. Partial, pentru ca pe masura ce ma gandesc la el, lucrurile incep sa se aglomereze, iar micul meu apartament gazduieste uneori cativa oameni dragi, iar pe tine permanent. Pereti colorati, ba chiar unul pe care mai desenez uneori, cu o bucatarie micuta si imbracata in caramida, la fel ca bucataria alor mei. Papuci din-aia mari si ciudati, haine aruncate peste tot si mobila de la ikea. Poate si un pisoi.

Vis care nu se va realiza din atat de multe motive…
Dar sa trecem peste.

Printre chestii mai realizabile, visez sa plec. M-as duce peste tot, as lua masina si ceva bani si as merge prin toata Europa. De ceva timp am un dor de duca incredibil. Cele 3 zile in bruxelles au fost printre cele mai faine din viata mea, doar pentru ca au picat intr-un moment excelent in care eram in stare sa ma urc in primul tren catre oriunde, numai sa plec. Acum am auzit zvonuri despre un posibil strasbourg in viitorul apropiat si simt cum mi se accelereaza bataile inimii numai cand ma gandesc. „tu as cassé mon coeur en mille morceaux”, cum ar zice francezii, refuzandu-mi aceste mici vise, incepand cu inceputul si cel mai probabil neterminand cu acest strasbourg.
Mais tout passe, n’est-ce pas?

Printre vise la care visez si vise pe care reusesc sa le indeplinesc, mai sunt si micile bucurii pe care mi le ofer mai multl sau mai putin singura. Ma simt bine in politica, chiar daca nu sunt cel mai bun exemplu de om cu adevarat interesat de ea. Imi plac oamenii cu care intru in contact si simt ca sunt luata in serios. Chiar ma vad ocupandu-ma de asta mai tarziu, poate, alaturi de multe altele. O data pe saptamana imi cumpar cate doua ciocolate milka albe, pe care planuiesc sa le consum rational, de-a lungul celor sase zile ramase. Mereu reusesc sa raman fara in cel mult trei zile. Mi-am terminat „portia” alaltaieri, printr-o supradoza de trei sferturi de tableta.
Imi cumpar de asemenea cidru, pentru ca au bagat la cora, dupa cum umbla vestea. O mica placere, rara, pentru ca in general se intampla sa fie nevoie sa conduc. In general savurez un pahar seara, acompaniat de un film fain sau vreun serial pe care il urmaresc.

Scriu de vreo jumatate de ora si deja m-am plictisit de mine. Si parca imi pare rau ca nimeni nu citeste blogul asta, pentru ca din cand in cand imi mai scapa cate o fotografie mai buna, dar ma simt oarecum si in siguranta pentru ca toate tampeniile pe care le scriu raman cat de cat ascunse.

A venit toamna si cred ca ma paste depresia.
Tout passe.

Acest articol a fost publicat în Fără categorie și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la tout passe

  1. david santos zice:

    Hello, Maria! (name portuguese)I loved this work and this blog.Have a nice day.

  2. Maria zice:

    thank you very much. you have no idea how much it means to me that someone appreciates my work :)

  3. Miss Cinnamon zice:

    nu te cunosc mai deloc.dar din putinul pe care il cunosc, din blog(pe care il citesc de hat-hat), de cand te-am mai vazut prin liceu si mai ales de azi cand ai venit la mine in clasa…nu stiu cum sa formulez asta, dar te-ai transformat in ceva, de fapt cineva, foarte frumos.you should be proud of yourself.P.S.:lucrurile bune care trec fac loc unora si mai bune.

  4. D-ra Ralu zice:

    you know what’s sad? eu chiar visam la un apartament pentru noi doua. you can break dreams too :)

  5. Maria zice:

    presupun ca am fost prea egoista sa imi dau seama. kinda sucks that neither of these dreams is gonna happen.

Lasă un răspuns

