Este ma!

M-ati inspirat.

Voi, astia cu haine perfecte. La care te uiti si te gandesti, ba, de unde si le cumpara, ca in magazinele in care merg eu nu au d-astea. Si va vin perfect, de parca au fost facute expres.

Voi, astia care aveti vacante perfecte. Ce conteaza ca ai dat-o in bara la bac? Ce conteaza ca ai intrat la taxa la facultate sau ca parintii ti-au dat lunar in jur de 2000 ron numai pe meditatii. Plebea merge in vacanta in tara, sau, cu putin noroc, mai o bulgaria, mai o turcia, poate grecia. Nimic prea special. Voi, in schimb, voi mergeti in tarile cool. Si nu pentru ca ar fi mai racoare acolo. Iar daca mergeti in grecia sau turcia sau alte tari „de consum”, in mod sigur nu veti vedea acelasi lucru ca mine. Pentru ca voi aveti un fel de vip pass catre zonele selecte, pentru oameni selecti.

Voi, pe care va doare in cur de ceilalti. Care va schimbati parerile de la o zi la alta. Pe care azi va vad si ma bucur ca va am aproape, pentru ca maine sa va faceti ca nu ma cunoasteti. Si cum plecati voi si va bagati picioarele in tot si toti… si nu sunteti in stare sa faceti ceva numai ca sa il vedeti pe celalalt fericit. Si nu va intrebati vreodata „oare omul ala are nevoie de mine?”. Nu.

Voi, care sunteti adorati de parintii vostri, desi poate nu meritati. Sau poate asta e. Nu trebuie niciodata sa meritati, pentru ca puteti obtine orice. Ce? Vrei sa te muti intr-o tara scumpa la facultatea cea mai tare de acolo si nu ai bursa? Well here you go. Have a blast. Nu ca m-as plange ca nu am primit asta. E doar vorba de atitudine. Eu trebuie sa merit acei 50 lei pe care ii cer din cand in cand, cu greu, bani „de supravietuire”. Voi aveti buget nelimitat. Pai bravo voua.

De fapt, voi cu vietile voastre perfecte. Mai perfecte decat a mea. Eu incerc sa fiu fericita. Pe bune, chiar ma straduiesc. Va ignor pe cat pot, ba chiar incerc sa ma bucur pentru voi. Dar cand vad pentru a nu stiu cata oara acelasi scenariu de vacanta perfecta in locul perfect cu prietenul/prietena perfect/a imbracati in hainele voastre perfecte, zambind perfect, parca mi se face greata. Imi vine sa ma revolt, dar e degeaba. In fond, mi s-a oferit vacanta mea perfecta in locul perfect si tot tacamul. Si ce? Si pula.
Scuzati limbajul.

Ziceam ca m-ati inspirat. Nu cu articolul asta. Aici e doar niste venin scuipat in cateva minute, ca sa ma descarc. Nu m-ai inspirat de fapt cu nimic concret. Nu o sa incerc sa schimb ceva, nici nu zic ca nu o sa imi mai pese. O sa ma inveninez in continuare ocazional. Si o sa-mi treaca.
Bravo voua.

Acest articol a fost publicat în Fără categorie și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Este ma!

  1. D-ra Ralu zice:

    voi astia care treceti examenele cu bani bine plasati, care iesiti cu o liota de diplome, cand altii nu sunt lasati sa faca ce vor.voi astia pentru care nu exista prietenie, iubire, bucuria de a trai, ci doar interes, bani.dar asa o fi si pe lumea cealalta.

  2. Maria zice:

    stii ca te iubesc, nu?

  3. D-ra Ralu zice:

    aveam o banuiala

Lasă un răspuns

