Curcubeu

Povestea zilei de azi. M-am trezit la 6 jumate. La 7 şi 15 ieşeam pe uşă. Pe la 7:35 mi-am dat seama că nu voi reuşi să mă urc în vreun tramvai, aşa că am plecat în direcţia opusă.
Am ajuns la facultate cam pe la 8:40.
Profa nu le-a dat pauză. Aşa că am ratat primul curs. Bucurie.
Am intrat în sală in care urma să avem curs, peste nişte alti studenţi, care încet încet au plecat, cu profesor cu tot. Am uitat să menţionez că proful lor m-a încuiat în sală. Cum? Pai eu mă chinuiam de când venisem cu un sudoku căruia nu reuşeam să îi dau de cap şi nu am dat atenţie nimănui. Drept pentru care nici ei nu mi-au acordat vreun pic.
N-a fost tragic. Numai că nici măcar nu am terminat jocul ăla.
Apoi, încă un curs şi am tulit-o în parcul izvor. Asta pentru ca sâmbătă am descoperit acolo un loc foarte fain, şi trebuia neapărat să revin şi să fac câteva poze.
Şi dupa, cişmigiu. Acolo am văzut una din cele mai marfă chestii vreodată (a se citi ever). Se vede mai jos. Momente în care ţi-e imposibil să te mişti din loc, pentru că nu vrei să ratezi nicio secundă.
Da. Asta a fost, pe scurt, ziua mea.








doar puţin cropuită şi ceva contrast.

raţele radioactive prezintă balet sincron.
Acest articol a fost publicat în fotografie și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

