Love story

Să povestesc cum a devenit o zi ce se anunţa cel puţin tristă în ceva foarte fain.

După ce azi-noapte am reuşit să o sperii pe mama, care încă mai e puţin panicată, ziua de azi nu se anunţa decât ca o continuare a nopţii precedente. Dimineaţă proastă, am ratat cursul de azi, unul din preferatele mele. Apoi doctor, cozi… nimic nou aici.

În fiiine… pentru că se aşteaptă să citească aici despre asta, şi pentru că ei mi-au făcut ziua semnificativ mai bună, articolul ăsta e despre Laura şi Quim. Am povestit mai demult despre ei, când mă miram admirativ în privinţa relaţiei lor care rezista, deşi unul e aici, iar celălalt, în Barcelona.
Chestia e cam aşa. Quim trebuia să vină în ţară pe la sfârşitul lui decembrie. Laura are un mic calendar pe mapa de facultate cu toate zilele rămase până atunci. Le ixează zi de zi. De multe ori se abţine cu greu să nu ixeze în plus. Azi, dacă nu mă înşel, erau 44 de zile rămase.
Azi Quim a făcut o chestie incredibil de drăguţă. A aplelat la prietenii ei, încă de prin octombrie, pentru a-i face o surpriză. Iar ei (de fapt Sergiu) au apelat oarecum şi la mine. Aşa că azi am petrecut vreo 4-5 ore in trafic, pentru a-l lua de la aeroport pe Quim şi a-l aduce la Laura acasă. Nimeni nu ştia de asta, practic a fugit de acasă, profitând că mama lui e plecată pentru câteva zile. A fost prima oară când am participat la o asemenea surpriză, şi în momentul în care urcam cu liftul spre apartamentul Laurei, cred că îmi bătea inima aproape la fel de tare ca lui Quim. A fost obositor, dar a meritat din plin. Tipul este foarte tare, are un accent englezesco-scoţian genial şi ne-am împrietenit instant. A fost heart-melting să văd cât de fericiţi erau şi să iau parte la atmosfera incredibilă din bucătăria Laurei.


Deci da. Asta mi-a înveselit mie ziua. Îmi place mult de oamenii ăştia. De Laura şi Quim, pentru că sunt atââât de sweet, de Sergiu, pentru că a făcut toate astea, deşi era certat cu Laura, de Bianca şi Mihai, deşi nu au fost cu noi azi, şi chiar şi de Sasha, care momentan se distrează în Mexico.

Acest articol a fost publicat în Fără categorie și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

