Poate marţi, poate joi…

Întrebaţi-mă ce-am făcut luni seară. Aş fi vrut să povestesc atunci, sau macar marţi dimineaţă, dar nu am găsit starea necesară ca să ma aşez aici şi să depăn. Ha.

(mă gândeam că sunt atâtea cuvinte/expresii pe blogul ăsta pe care le adresez în general cuiva anume. Un fel de inside joke, numai ca nu e o glumă. Chestii care nu înseamnă nimic special, dar citite de cine trebuie devin altfel)

Revenind… Luni seară am fost la… Balul Bobocilor de la CNSS. Adicătelea Sava. Pentru că balul meu a fost un eşec de organizare (pe bune, cine e Lavinia şi cine vrea să o vadă făcând playback?) şi am decis să nu particip, trebuia să mă duc la un bal totuşi. Şi aşa am aflat că la Sava anul ăsta vin Viţa de Vie şi Şuie Paparude. Ca să vezi.
Aşa că luni seară, îmbracată mai mult ca pentru o noapte de B52, am ajuns în Kristal. Ciudat loc să chemi o formaţie ca Viţa de Vie. Nu am de gând să lungesc prea mult articolul ăsta, aşa că voi zice esenţialul. A fost cel mai cel mai concert al lor la care am fost vreodată. Şi pot zice că am prins câteva. Spre sfârşit am fost chiar în rândul al doilea şi a fost o senzaţie incredibilă. Au cântat ce era mai cunoscut, dar nu au evitat melodii ca Îmi pasă, Visare sau Liber pe care ne-am bâţâit cu ochii închişi. Am fost foarte surprinsă să văd printre savişti oameni care au sărit, ţipat, făcut pogo la concertul Viţa.
Apoi au fost Şuie. Super sonorizare, am simţit basul melodiilor ca un gâdilat plăcut (opus gâdilatului isteric). Am prins şi atmosferă de club – stroboscop şi flashuri şi a fost destul de fain. Se potrivea. M-am simţit excelent. Trebuie să fi fost una din cele mai faine zile/nopţi din viaţa mea. Dacă mai cântau şi Kumm… deja ar fi fost prea mult.

Azi a fost o zi extrem de obositoare. Cu ocazia asta voi promova (da, da, pe blogul meu obscur) evenimentul de mâine (e deja mâine cumva?) de la mine de la facultate. Cu ocazia zilei naţionale, proful nostru de comunicare mediatică a organizat, cu ajutorul nostru, o serbare. Am repetat azi, eu de pe la 5 până la 10 jumate (da, seara), alţii de mai devreme şi posibil până mai târziu. Ce-o să iasă, nu ştiu. A fost în schimb o ocazie faină de socializare, de râs isteric pe seama oboselii sau de stat în holul facultăţii şi cântat cu alţi oameni. Concret, evenimentul ar trebui să înceapă la 6 şi să ţină undeva între o oră jumate şi două ore. Veniţi pentru că s-ar putea să nu iasă aşa rău.

Acest articol a fost publicat în Fără categorie și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Poate marţi, poate joi…

  1. D-ra Ralu zice:

    poze poze poze :D

  2. defbest zice:

    au am fost la un bal de la medicina in Kristal..si au cantat Iris:D si mi-am zis acelasi lucru. si n-am mai calcat acolo de atunci

Lasă un răspuns

