Cişmigiu & the Amsterdams

Am uitat să vă povestesc ceva. Am fost la un concert The Amsterdams weekendul trecut. Şi am şi poze, numai că am uitat complet să le postez aici.
Pe rând. Şi pe scurt. Înainte am ieşit cu Raluca la un photoshoot prin Cişmigiu. Nimic prea serios. Era întuneric bine şi eu nu am trepied, aşa că a fost un „hai că poate iese ceva”. Nu au ieşit prea multe, deşi pe ecranul aparatului arătau promiţător.

Apoi, după o oră de ploaie şi frig, am ajuns la Orange Concept Store. Concert the Amsterdams. Concluzii: e imposibil să faci poze bune atunci când îţi place mult trupa. The Ams sunt în continuare foarte tari, îi recomand (au concert pe 6 dec în Lăptărie, check their myspace page). Veniţi la concert şi convingeţi-i şi voi că au un viitor în ţară, că sunt oameni care încă mai vin la concerte să ţopăie şi să se simtă bine pe muzica lor.

Şi acum poze:






Acest articol a fost publicat în fotografie și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

