Cutia

Mi-am amintit că aproape cu un an în urmă am început să păstrez chestii. Hârtiuţe, pungi, bileţele şi tot felul de lucruri, care şi-au găsit locul într-o cutie drăguţă de cadouri de la bamboo. Un fel de cutie de amintiri, pe care să o deschid ocazional şi să mă bucur.
Azi am observat că s-a cam umplut, şi m-a tentat foarte mult să văd ce am strând pânp acum. Pe rând:

– o chestiuţă de pus în piept, de la serbarea de 1 dec de la facultate. Tricolorul şi un cerculeţ cu „90” imprimat; o să îmi amintească de primul eveniment serios la care am contribuit;
– biletul de la balul bobocilor Sf Sava 2008. L-am păstrat pentru ca e ca un card, arată fain, şi până la urmă a fost una din cele mai faine nopţi (viiiiţaaaa);
– bilet de la anim’est, la Max&Co;
– o plasă imprimată de la Parlamentul European, care a venit cu o grămadă de alte chestii în ea;
– brăţări fosforescente de la Bestfest, alea de le-a aruncat nenea de la Kaiser Chiefs în mulţime;
– boarding pass-ul de la zborul către Bruxelles;
– şerveţel din The Fifties (mai ţii minte, trebuia să le colecţionăm);
– un bilet de tren Costineşti-Mangalia din vara asta. Dacă nu mă înşel, din a doua noapte în Vamă;
– biletul de la Leonard Cohen;
– boarding pass-ul de la zborul către Larnaca, din vara asta;
– cartonaşe de la etichete, pe care le păstrez pentru că îmi place cum arată;
– o brăţară de aţă făcută astă-vară, nu am idee ce caută aici;
– nişte hărţi de la Bestfest din vară, din 4, 5 şi 6 iulie; tot de la Bestfest mai am brăţările de acces şi furtunaşele alea pentru oxigen, biletele de intrare (acces VIP baby) şi ghidul oficial;
– biletul de la „a douăsprezecea noapte”, jucată de puştii de la UNATC, piesă pe care am văzut-o de vreo 2-3 ori şi de la care se găsesc poze pe blog;
– un catalog de la Festivalul Internaţional de Film Best, din aprilie. Menţionez că nu este vina mea, nu l-am furat, nu ştiam că de fapt sunt de vânzare. Ok? Era acolo, nesupravegheat, într-un teanc de cataloage identice. Nu e vina mea;
– felicitarea cântăreaţă pe care am primit-o de ziua mea anul trecut de la nişte rude. Era de la majorat, m-am gândit că e importantă;
– nici asta nu ar trebui să fie aici. Permisul de acces la Biblioteca Metropolitană. Am cam renunţat să mai merg acolo după ce m-au taxat nesimţit de mult pentru o întârziere;
– carnetul de elev, clasele V-VIII. Toţi râdeau pentru că îmi pusesem o poză cu mine din clasa I (nu mă plăceam prea mult). 10, 9.93, 9.97, 10. Ha;
– două bilete de intrare la Studio, de 8 lei. Habar n-am de când, de la ce film, dar ţi-ai uitat biletul la mine :) ;
– invitaţia pentru părinţi la defilarea de sfârşit de liceu. 12 E prezintă Puterea (merită văzut);
– asta e sweet. O bucată de foaie pe care Filip a desenat ceva, un plan pentru un tricou, pe care s-a şi semnat, iar alături a scris „I :heart: love”. Băi, nu ştiu cum să zic asta mai delicat, dar tipa desenată de tine are fund de babuin;
– neaşteptat: ambalajul de la cartela mea SIM. Nu ştiam că am păstrat asta;
– o bucată dintr-un balon galben, pe care se vede sigla Mecului şi „I’m loving it”. Nu îi mai ştiu povestea;
– un fular galben cu „Cupa Primăriei Sectorului 1, 2007”. Ştiu că îl am de la meciul de baschet, posibil finala, unde liceul nostru a ieşit câştigător, iar imnul pentru acea perioadă a fost „Sfââântuuul Saaavaaa, are sufletul curat, nu caaa Spiruuu spurcaaat”. Good times;
– harta de la Futuroscope, Franţa. Ce fain, şi ce demult. Uite că mai am şi biletul de intrare;
– alte bilete de la film, de data asta de la Plaza. 20 oct 2007, Ratatouille;
– o carte poştală cu Sibiu, pe care o am de la Fane;
– două bilete de intrare la Masca, 19 octombrie 2007, nu ştiu ce piesă;
– asta e mai special: Cuponul de la mandatul poştal prin care am primit banii de la prima şi singura poză vândută pe bune. Ar trebui să fie în Arad, într-o cafenea. Ăla da moment special;
– un mărţişor pe care mi l-ai dat cândva anul trecut, dacă nu mă înşel prin toamnă. Ştiu că mi s-a părut foarte faină ideea;
– aici devine deprimant. Biletul de la Deep Purple, concert la care nu am mai ajuns, pentru că aveam teză la fizică ziua următoare. Am stat în frig pe balcon toată seara, pentru că se auzea din Cotroceni, plângând şi încercând să învăţ câte ceva;
– aaah… biletul de la concertul aniversar Kumm, la Operă. Altă seară faină, alt concert pe care nu o să îl uit;
– un bilet de intrare la MTzR. De când am fost şi am stat pe iarbă şi am mâncat ceafă de porc de la grătarul unui nenea de acolo;
– biletul de la concertul the Amsterdams din Loft;
– ghidul oficial de la Stufstock 2005;
– brăţara şi biletul de la Muse;
– o bucată dintr-um alt balon, pe care a fost scris cu pixul înainte. Descifrez „onSlow”, „Sopo :)” şi cam atât. Şi tocmai mi-am amintit de unde e: Bestfest, vara asta, am prins un balon cu sigla Clicknet pe el şi m-am dus la băieţii de la The Hot Stewards să mi-l semneze. Şi cred că Sorana mi l-a spart, eu am plâns puţin pe dinăuntru şi am adunat rămăşiţele;
– biletul de la „zaruri şi cărţi” din lăptărie;
– pliantul cu versuri de la The Rolling Stones şi biletul;
– biletul de la Brazzaville. Şi aici a fost fain, solistul a cochetat puţin cu mine în timpul concertului şi muzica a fost mult mai marfă decât mi-aş fi închipuit;
– biletele de la Sweeney Todd, 7 februarie 2008. Iar ţi-ai lăsat biletul la mine;
– încă două bilete de la Masca, din 30 noiembrie 2007;
– o margine de la un Happy Rainbow, pe care ţi l-ai cumpărat din Sibiu, şi care zăngăne. Ţin minte că mi-ai dat-o mie pe drumul de la gară spre casă;
– un fel de mărţişor de anul ăsta, în formă şi culori de curcubeu, pe care tot tu mi l-ai dat;
– şi ultimul lucru, de fapt primul pe care l-am adăugat la cutie: Boris. Boris Balonul. De culoare să zicem turcoaz, cam bătrân – scrie pe el 9 februarie 2007. Ţin minte foarte bine seara aia, cum l-ai furat pentru mine şi cum Boris s-a tot desumflat de atunci, pentru ca acum să fie o grămăjoară de plastic. Şi mult mai mult de atât.

Acest articol a fost publicat în Fără categorie și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Cutia

  1. D-ra Ralu zice:

    Doamne cred ca o sa deschid si eu cutia. am inchis-o in ianuarie trecut si nu mai stiu ce e prin ea.frumos scris. chiar frumos.

  2. D-ra Ralu zice:

    aaapropo. am hartia cu rezervarea ta din control de pe 30 dec. ce faci pt ea? :P

  3. Maria zice:

    ce vrei sa fac pentru ea? :>

Lasă un răspuns

