Crăciun fericit!


Nu am avut timp sau inspiraţie pentru vreun fel de articol despre magia Crăciunului. De fapt, mi-am amintit că unul mai vechi, adică ăsta, spunea cam tot ce e de spus.

Nu-mi rămâne să urez decât sărbători fericite puţinilor cititori ai blogului meu. Şi să fiţi fericiţi zilele astea.

Acest articol a fost publicat în fotografie și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Crăciun fericit!

  1. Anonymous zice:

    Craciun fericit si tie !Sint unul din „putinii” , cum zici tu, cititori. Accidental am dat de link-ul catre pagina asta cu ginduri frumoase… dar deloc accidental vreau sa-ti transmit sanatate, lumina si bucurie in aceste zile (si-n restul de 365 daca se poate). La multi ani !

  2. Maria zice:

    mulţumesc frumos pentru răspuns şi urări :)

Lasă un răspuns

