19


Vroiam de mult o poză de genul ăsta. Ce vedeţi aici este un glob mare-mare atârnat undeva între sufragerie şi balcon. Mă topesc după efectul fish-eye. Cam ca aici, dar mai fain:


Am în mod oficial 19 ani azi. De vreo 10 minute, dacă mama îşi aminteşte bine. Şi cu puţin noroc pe aparatul meu foto va creşte un frumos flash extern Nikon. Fingers crossed.

Profitaţi de penultima zi din an.

Acest articol a fost publicat în fotografie și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la 19

  1. Anonymous zice:

    La Multi Ani :P

  2. mihneasimian zice:

    Ce bine am nimerit :)La multi ani!19 a fost 'by far the greatest age' pentru mine :>

  3. Maria zice:

    multumesc :)pentru mine 19 e deocamdata varsta la care habar n-am ce urmeaza. presupun ca e bine.

  4. roadrunn3r zice:

    La multi ani si un 2009 plin de lucruri frumoase!

  5. Danahm zice:

    Ti-a aparut misteros un flash extern ;;)?Happy New Year and all :D

  6. Maria zice:

    nu :)) să zicem că mi-am luat o mică ţeapă de la ai mei.mulţumesc, un an nou fericit şi ţie :)

Lasă un răspuns

