Retrospectiv

2008 a fost ok. Nu am de gând să o lungesc povestind ce am învăţat, făcut, ratat şi aşa mai departe. Marele eveniment al anului s-a desfăşurat bine (bac şi admitere), maşinuţa se ţine bine, am ajuns la o facultate destul de faină şi mi-am păstrat prietenii din liceu. Am avut depresiile mele, dar şi momente de fericire înspăimântătoare, dar astea se pot vedea din articolele precedente.

Ziua mea a fost ok. Nu am primit ce vroiam de la ai mei, dar am primit o grămadă de alte lucruri faine. Revelionul în sine nu a fost prea special. A trecut surprinzător de repede şi marea atracţie a serii a fost andrei, alături de bobul de mazăre. Nu vreţi să ştiţi. Asta în caz că nu aţi aflat încă.

Anul a continuat în schimb foarte plăcut, cu ceva ce îmi doream de mult. Din păcate, cam ăla a fost singurul moment cu adevărat fain până acum. Între timp s-a instalat o oarecare panică legată de facultate şi sesiunea care se apropie.

Îmi propusesem anul ăsta să fiu mai optimistă. Nu mi-a ieşit până acum, şi poate că sunt multe chestii din afară care se adună, sau poate sunt eu de neschimbat. Nu mi-am făcut new year’s resolutions, pentru că nu cred că îmi doresc ceva special anul ăsta. Doar acelaşi lucru, să se mute ai mei şi să te muţi cu mine. Chiar cred că ar fi grozav.

Voi fi mai optimistă. Începând de mâine.

Acest articol a fost publicat în Fără categorie și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

