F30

Ce făceam aseară înainte de primul examen din sesiune? Ei bine, după cum se vede, nu învăţam.
Da, a început sesiunea şi e nasol. Sute de pagini de citit (adunate se fac uşor de tot mii), rezumat, înţeles, cursuri de copiat, prea puţine ore pentru somn. Dar am trecut de primul examen (de fapt al treilea) şi am supravieţuit. Încă 5 şi termin.
Ce mă preocupă însă zilele astea e că unul dintre cele mai bune lucruri care s-au întâmplat Bucureştiului de muuult timp urmează să se termine. Şi de fapt nici nu mă gândesc la oraş în general, cât la mine şi cât de fericită am fost să aflu de proiectul Fursecul Mecanic.

Mai jos sunt pozele de aseară, doar o mică parte. Ultima este poza „de concurs”, idee pe care vroiam să o pun de o vreme în practică.

Acest articol a fost publicat în fotografie și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la F30

  1. Danahm zice:

    killer cookie is hot!

  2. Maria zice:

    my cooookieee! mine!!!anyway, cum mai e viata ta, dandan?

  3. Danahm zice:

    nu stiu ce te minte pe tine recent dar am dovada-Filip : moama dan, ma uitam pe hi5.. esti one hot motherfucker in ultimele 2 poze.The battle for the cookie began.uh-huh.

  4. Danahm zice:

    This may be the start of a beautiful friendship.(e deja,suna fancy:P)

  5. Maria zice:

    i kick your ass, bitch!de asemenea, stiam de aia. si am fost de acord :)

  6. Danahm zice:

    muta-ti commentu inaintea aluia al meu si sa continuam razboiul >:)

Lasă un răspuns

