Update

N-am mai scris demult aici. Lipsă de timp, chef şi cel mai important, idei. Acum scriu pentru că simt că mă înstrăinez de blogul ăsta, dintr-un fel de inerţie şi motivaţie că poate-cineva-se-întreabă-ce-mai-fac.

În primul rând, fac sesiune. 5 examene până acum, încă unul mâine, şi încă două săptămâna viitoare. Mult, aşa mă gândeam şi eu. De picat, nu le pic, cred că le-aş trece şi fără să învăţ zilele astea. Ai mei vor bursă. Eu vreau să îmi păstrez locul la buget. Vreau şi bursă, normal, dar să fim realişti.
Amfiteatrele universităţii sunt prea mici, aşa că ori ne înghesuim, ori scriem pe genunchi, ori ne împărţim în săli. Ne certăm pe locuri, ne enervăm pe subiecte, ne panicăm prea târziu şi nu dormim decât uneori.

Tot zilele astea am luat şi o decizie foarte importantă pentru mine. În multe din post-urile anterioare povesteam despre cum vreau să locuiesc singură, de fapt nu singură, în apartament. Cum asta nu avea nicio şansă să se întâmple, şi cum a mă muta cu oricine altcineva nu ar fi fost decât înfigerea mai adâncă a unui cuţit imaginar într-o rană reală, am hotărât să mă mut cu ai mei, la casa pe care ei o vor construi. Probabil undeva la toamnă. Dar e bine. Voi avea o mansardă cât parterul lor, pe care mă lasă să o mobilez/ aranjez după placul meu. Deja am planuri, desene stângace şi o mulţime de semne în catalogul Ikea.
Printre chestiile la care ţin să fie în acea cameră uriaşă, vor fi o canapea comodă şi extenisbilă, pentru a putea găzdui oameni peste noapte, o porţiune mare de perete dedicată pozelor cu oamenii la care ţin cel mai mult şi toţi ceilalţi pereţi pentru fotografiile mele. Tot pe pereţi o să îmi prind chitările, undeva deasupra pianinei. Un fel de colţ muzical. Şi o să îmi pun şi flori, pentru că deşi până acum le respingeam, încep să îmi placă.

Încerc să fiu mai drăguţă cu mama. Trece printr-o perioadă mai nasoală, cred eu, şi până şi ea se poartă mai frumos. Acum două seri i-am dus în pat o portocală decojită şi şerveţele. Ştiu că pentru mulţi nu înseamnă nimic asta, dar pentru mine era un pas mare. Azi, venind spre casă de la metrou, mi-am amintit că un coleg de facultate a remarcat că au apărut ghioceii şi m-am gândit că i-ar plăcea un bucheţel. Aşa că am surprins-o cu un bucheţel mai mare, primul pe anul ăsta. Mi-a părut puţin rău pentru mine. Mă simţeam atât de incomod când i-am dat florile, ceea ce nu putea să însemne decât că am fost total insensibilă până acum faţă ea. E greu să încep deodată, dar asta e.

Ce vreau acum este să trec de sesiune, să plec undeva, să fac poze multe şi faine şi să nu mai intru în mini-depresii. Pentru că e deprimant.

Acest articol a fost publicat în Fără categorie și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Update

  1. D-ra Ralu zice:

    you’re still breaking my heart, kid. toata chestia asta cu mutatul arata ca nu sunt decat o addenda la Povestea cu p mare de care suferi.dar nah. ii ok.

  2. Maria zice:

    nu e asa. mi-ar fi placut sa stam impreuna, dar, asa cum am zis si inainte, ar fi fost, intr-o masura mult mai mica, ce-i drept, putin dureros. zic eu, in necunostinta de cauza.anyway, sunt putin incantata de ideea cu mansarda. abia astept sa dormi la mine in weekend si sa facem poze stupide langa un perete colorat uniform si cu niste lampi pe post de lumini „de studio”.

  3. D-ra Ralu zice:

    urasc sa fiu vocea ratiunii, dar ai mei lucreaza de un an la o casa care era deja construita. s-ar putea sa facem poze cu plozii nostri in mansarda.

  4. Maria zice:

    o, doamne. la 40 ani? :))mama n-are ratiune. cica o sa avem casa la toamna. sper sa nu fie coliba, ca nu stiu de mansarda in cazul asta…

Lasă un răspuns

