Wishlist

În ultimul timp am decis că ar trebui să fiu mai responsabilă. Am 19 ani şi încă nu am avut un job propriu-zis, ci numai mici proiecte la care am participat. Aşa că mi-am făcut cont pe e-jobs şi hipo şi pândesc ceva interesant. Din păcate, nu se întrevede niciun job de editor, sau, ce mi-ar plăcea mie, redactor foto, niciun asistent PR fără experienţă, nimic.
Eu rămân totuşi optimistă, o să îmi găsesc ceva, poate nu o să fie dream-job-ul, dar în mod sigur o să fie ceva. Şi mi-am făcut un fel de wishlist cu câteva dintre chestiile pe care vreau să le fac cu banii pe care îi voi câştiga. Ştiu, când sunt banii tăi nu îţi vine să îi dai pe orice tâmpenie, dar cât timp nu îi am, îmi permit să visez.
So here goes:

1. Flashul pe care ai mei mi l-au promis de ziua mea şi nu mi l-au mai cumpărat.
2. Trepied.
3. Obiectiv wide (hehe, după vreo 2 ani de muncă).
4. Sutienul de la I.D. Sarrieri după care plâng de vreun an.
5. Un bilet dus-întors către Paris/ Bruxelles/ Berlin/ Moscova/ Praga/Barcelona/ Amsterdam/Stockholm/ Londra/ orice-oraş-la-mare-în-Croaţia etc. şi câteva zile de relaxare şi sightseeing.
6. DVD-urile cu How I Met Your Mother.
7. Bilete la un festival maaaaaare din altă ţară.
8. Accesorii pe care nu îmi vine să dau banii.
9. Cadouri, cadouri, cadouri.
10. Nişte şampoane şi balsamuri şi măşti scumpe de păr, din farmacii. Constant, nu o dată pe an.
11. Mai multe cărţi pe care nu mă îndur să dau banii.
12. Chestii decorative pe care nu îmi vine să dau banii.
13. Ciocolată de la ciocolaterie, după care, scuzaţi expresia, salivez de prea mult timp.
14. Inelul de la Meli Melo pe care l-am văzut în vară şi n-am avut bani să mi-l cumpăr.
15. Cursurile de flight attendant de la şcoala de aviaţie.

Lista e deschisă. Oricum, ca să pot să fac tot ce e mai sus, îmi va trebui un super-job şi muuuulte luni de muncă. Dar na. O să merite.

l.e.:
16. Căşti noi pentru ipod. Am rămas fără muzică pe drum.

Acest articol a fost publicat în Fără categorie și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Wishlist

  1. Emu zice:

    …la categoria „oras croat la mare” recomand cu incredere Trogir sau Zadar. Dubrovnik-ul e deja prea mainstream pentru o mica underground ca tine… :P (si niste poze: http://picasaweb.google.com/emu.pics/Hrvatska#)– poti sterge linkul cand aprobi (daca aprobi) commentul, daca ti se pare ca nu-si are locul aici.

  2. Maria zice:

    foarte dragute pozele. s-ar putea sa am putin noroc cu dubrovnik prin aprilie totusi :)

  3. defbest zice:

    femeile astea:)))

  4. Maria zice:

    ambiţioase, nu?

Lasă un răspuns

