Ce bine.

Na că m-am angajat. În sfârşit. Am semnat contract azi, de luni încep propriu-zis.
Pentru cei care se întreabă, titlul este fashion consultant. Pentru cei care încă se mai întreabă, ce voi face va fi să sun tipe din conducerea firmelor şi să le arăt catalogul casei de modă şi să le îndrum către anumite produse. E destul de fain. Dacă nu m-ar ţine legată de Bucureşti pentru următoarele 6 luni, aş fi probabil cât se poate de fericită.

Sunt puţin deprimată pentru că se termină vacanţa. Şi a fost de rahat oricum. N-am făcut nimic, n-am plecat nicăieri. M-am angajat ca să am o scuză pentru ce vacanţe vor mai veni.

Dar na. Mi-am ridicat moralul cu o geantă drăguţă din colecţia nouă (ha!) şi cu lenjerie verde (tot colecţia nouă). De primăvară. Adică mi-am cam chieltuit banii economisiţi pentru flashul ăla.

Tata m-a întrebat ieri de ce mă dispreţuiesc. Habar n-am.

Nu plec la Barcelona. Laura începuse să îmi rezolve wishlistul publicat acum câteva zile cu o ofertă de „hai cu mine 4 zile în Barcelona”. Mama e mereu de altă părere.

5 ore de job plus 6 ore de cursuri = 11 ore din zi. Restul e somn. Ce bine.

Îmi urăsc viaţa puţin momentan. Dar e depresia aia normală de început de primăvară, adunată cu nebunia de valentines. Şi cu vacanţa de rahat. Şi cu lipsa ciocolăţii din alimentaţia mea.

Mâine e vineri. Şi apoi weekend. Ce bine.

Acest articol a fost publicat în Fără categorie și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Ce bine.

  1. D-ra Ralu zice:

    uite ca la asta nu ma gandisem. deci nu vacanta de Paste?nu fi deprimata. lasa-i dracu.

  2. Maria zice:

    n-am zis nu. dar deocamdată sunt eu şi prietenele lu’ mama. te mai bagi?

  3. defbest zice:

    hate u,hate u.. la mine nimic nou sub soare..si cred ca s-au facut 7 luni:))deci huoo:Pand still, congrats. si lasa depresia aia:) las-oo..

  4. Maria zice:

    a, păi eram oarecum auto-ironică de fiecare dată când ziceam „ce bine”. nu e bine deloc, nu prea mai am timp pentru sufletul meu şi sunt stuck aici. dar presupun că e bine. se cheamă maturizare.

Lasă un răspuns

