Semestrul II’s resolutions

O să merg la toate cursurile şi seminariile. Mă rog, aproape toate. Cât mai multe.

Nu o să pun facultatea pe locul doi, după job.

O să citesc toate textele din timp. O să îmi notez ideile principale.

O să răspund constant la seminarii.

O să citesc chestii extra. Am o bibliotecă uriaşă în casă care stă degeaba.

O să administrez blogul facultăţii. Nu o să uit de blogul ăsta. Nici de cele pe care le urmăresc.

O să merg la teatru. Şi la concerte.

O să dorm mai mult de 2 ore nopţile din sesiune.

O să învăţ flash ca lumea.

O să citesc şi beletristică. Am câteva cărţi în minte.

Şi o să dorm dacă îmi mai rămâne timp. Şi n-o să mă plâng mai mult decât e necesar.

Şi o să revin cu picioarele pe pământ. La un moment dat.

Acest articol a fost publicat în Fără categorie și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

