Săptămâna 16-22 februarie

O săptămână cu job = vreo 6 ore de vorbit la telefon cu diverşi oameni, mult timp completând documente în dublu exemplar, mers cu autobuzele prin zone frumoase, lifturi pe care nu ştiu să le folosesc, voce mieroasă, întâlniri cu tipe de treabă, mult timp în trafic, mersul care a devenit alergat, puţină mâncare, puţin somn, mai multă apă decât de obicei, dar mai puţină decât îmi trebuie, 2 pisici adorabile azi, alergat de acasă la job, apoi la întâlnire, apoi la facultate, apoi la job din nou, toate astea într-un timp foarte scurt, colege drăguţe de servici, şef ok, frig, cursuri interesante, mood swings, cercei cu taste de calculator şi foarte, foarte puţini bani rămaşi.

Dar. Am început să îmi înving teama de a vorbi la telefon şi sunt destul de relaxată acum. Am descoperit că pot să zâmbesc la telefon şi să am o voce drăguţă şi binevoitoare chiar dacă vorbesc cu oameni nesimţiţi, pentru care o conversaţie începe cu „Cine e?”, continuă cu un „Ce?” scârbit şi se termină cu „Lasă-mă domne în pace, nu mă interesează”, click.
Aproape că abia aştept weekendul pentru că sunt mult prea obosită. Dar abia aştept şi săptămâna care urmează, pentru că îmi place să cunosc toţi oamenii ăştia noi, de succes, cu cariere şi birouri în vile vechi pe Dorobanţi sau în clădiri uriaşe pe Victoriei. Şi într-un fel toată agitaţia asta mă face să mă simt bine, pe de o parte, pentru că simt că fac ceva şi nu îmi pierd timpul în faţa calculatorului. Că încep să mă conectez la lumea reală.

Deci weekend. Am pe birou una, două, trei… opt cărţi pe care vreau să le citesc cât mai repede. M-am apucat de „Studii despre iubire” de Ortega Y Gasset. L-am rugat pe tata să îmi dea din bibliotecă lucrări relevante pentru ce o să fac semestrul ăsta. Deoarece urma să îmi mut aproape jumătate din bibliotecă la mine pe birou, am decis să le iau pe rând. Îmi place cum scrie nenea ăsta, îmi place şi ce scrie. Apoi Kant, şi a lui uriaşă „Critica a raţiunii pure”. Şi altele.
Aştept oarecum cu curiozitate ziua de duminică. Nu în fiecare zi serbezi doi ani de „împreună-ness”, iar eu în mod sigur nu am mai făcut-o până acum. Tind să alunec în comportamentul pe care îl resping vehement de ceva timp, anume visele stupide de „Întâi o să sune la usă să mă ia de acasă şi o să aibă un buchet uriaş de trandafiri perfect roşii … şi, şi apoi eu o să arăt perfect, mai perfect decât trandafirii ăia roşii, şi… „. Mă rog. Am bătut câmpii aici. Şi am rămas şi fără idei stupide ca să continui. Ştiu ce mi-ar plăcea, dar o voi lăsa exact cum este, o idee neelaborată. N-am timp de iluzii în stilul lui J.D. din Scrubs.

Asta a fost săptămâna mea. Hai că nu m-am plâns prea mult până acum. S-ar putea să meargă chestia asta.

Acest articol a fost publicat în Fără categorie și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Săptămâna 16-22 februarie

  1. defbest zice:

    2 ani de impreuna-ness? holi shiiiiiiiiiiiit .. adica felicitari. si..si..ti-am dat o leapsa:)

  2. LevyNagy zice:

    Si mie mi-a placut Studii despre iubire. :)

Lasă un răspuns

