update

Iar a trecut prea mult timp de când am scris aici ultima oară. Urmează un scurt update.

Am ajuns deja în acel stadiu în care detest jobul meu. De ce? Pentru că îmi ocupă mult timp, deşi e part-time, pentru că nu mai ajung la facultate, pentru că mă trimit prin locuri dubioase din sau din afara Bucureştiului şi pentru că nu mă plătesc pentru asta. Pentru că nu apuc să fiu fashion consultant, ci salesman în mizerie. Nu îmi place ce fac şi din păcate nu am cum să plec prea curând, conform contractului ar trebui să mai stau cel puţin o lună. Aaaaah.

Aşa că zilele mele sunt destul de neplăcute. Ieri m-a plouat majoritatea timpului, aşa că am fost aproapte tot timpul fleaşcă. Abia de mai ajung la facultate să văd o faţă de care mi-era dor. Şi mult mai greu mai apuc să petrec timp cu oamenii la care ţin.

Cu toate astea, am avut câteva părţi de zile în care am fost isteric de fericită. Am terminat una din cărţile mele preferate (acum), care m-a amuzat şi pus pe gânduri deopotrivă. Am de gând să includ experienţa Kundera într-un viitor eseu de antropologie pentru care adun idei. Nopţile de joi şi vineri au fost în mod sigur printre cele mai faine de care îmi pot aminti şi m-au făcut să mă simt cumva în perfectă concordanţă cu mine şi cu felul în care mi-ar plăcea să fiu, alături de un 22 februarie frumos în Braşov.

Continui să fac mici tâmpenii, însă Raluca mi-a împărtăşit o „teorie” conform căreia dacă nu acum, atunci când, şi sunt cum nu se poate mai mult de acord. Încerc să fiu mai matură şi să nu contribui la nefericirea mea, aşa că sunt „chill” în legătură cu cât mai multe lucruri.

Dacă am învăţat ceva după o lună de muncă, este să apreciez cât mai mult timpul petrecut cu oameni dragi, după a căror afecţiune tânjesc constant. A, şi cărţile faine şi o oră pe zi de stat în pat şi citit, în linişte. Şi că e aproape imposibil să primeşti ce vrei cu adevărat, iar micile trucuri nu ţin.

Acest articol a fost publicat în Fără categorie și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la update

  1. LevyNagy zice:

    Acumulezi experienta – si asta e singurul lucru care conteaza acum. Si da: oamenii care ne sunt dragi, trebuie pretuiti mai presus de orice. :)

Lasă un răspuns

