Ochelari de soare, bluetooth, costum şi paşi grăbiţi în pasajul de la Universitate, gata-gata să dea peste mine din neatenţie (a mea). Nimeni altul decât Mircea Badea, o prezenţă neaşteptată într-un asemenea loc. Nu că n-ar fi om ca mulţi alţii (nu toţi ceilalţi), ci pur şi simplu pentru că pentru mine nu există decât în fiecare seara pe cele două televizoare din casa mea.
Mai că aş fi alergat după el să îl chem la o cafea. Bine, cel mai frumos răspuns pe care l-aş fi putut primi probabil că ar fi fost un simplu „Nu”, şi cred asta pentru că n-ar avea de ce să fie interesat să îşi petreacă juma’ de oră cu o tipă care îl „agaţă” pe stradă. Chiar dacă tipa aia vrea doar să îl audă şi într-o conversaţie liberă şi atât.

Azi a mers bine la telefoane. Am prins întâlniri, am 4 mâine, ceea ce înseamnă că ratez iar cursul şi seminarul Audio Video cu dragul de Perciun. În schimb mi-am irosit timpul pe drumuri, până la hala traian şi apoi în aviaţiei. Şi mi s-a făcut rău, rău pe drum. O tanti amabilă de la farmacie mi-a zis să nu mai iau Nurofen, şi mi-a dat altceva, no-spangin parcă. Şi no-spanginul ăsta nu numai că are un gust de căcat şi e suficient de mare încât să îl înghit cu greu, dar e total ineficient. Adică da, îşi face treaba pentru care l-am cumpărat, dar unde e fericirea ce venea după 2-3 nurofenuri?

Vreau o vacanţă. Azi am lucrat 8 ore. Mâine mă aşteaptă cam 7. Mi-ar plăcea să fiu genul de persoană care îşi bagă picioarele în tot şi pleacă de nebună un weekend undeva, de relaxare. Dar nu-s în stare.
Vreau să mă invite şi pe mine cineva la teatru. Vreau să am timp şi energia necesară ca să merg la teatru.
Am obosit şi vreau nurofen.

Acest articol a fost publicat în Fără categorie și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la

  1. Anonymous zice:

    dude, de ce iei atata nurofen? :)) nu e sanatos deloc…

  2. Maria zice:

    nu mai iau, că nu mai am. de-ar fi asta singura chestie nesănătoasă de care abuzez…

  3. Offshore zice:

    cred ca este astenia de primavara :)

Lasă un răspuns

