Azi

Pe scurt despre astăzi.

M-a oprit un tip în romană să îmi dea un fluturaş şi să îmi explice despre ce e vorba. A început cu „ai putea să fii fotomodel” şi a continuat cu „arăţi bine, eşti slabă, ai faţă frumoasă, vino la noi la casting să… „, moment în care l-am întrerupt nepoliticos şi i-am spus un „pe bune?!” sincer. Am aruncat un ochi peste fluturaş în timp ce el bătea câmpii, că de, să par cât de cât interesată, apoi i-am zis un „nu, mulţumesc” de data asta politicos. Am simţit cumva nevoia să mă scuz, spunându-i că nu sunt omul pentru aşa ceva. Nu ştiu de ce. Mereu mă simt vinovată faţă de oamenii cu fluturaşi.

Peste vreo 3 ore eram din nou în romană, cu mama, care stătea la coada pentru bilete de autobuz. De data asta vine la mine o tanti şi îmi dă alt fluturaş. În sinea mea mă gândesc că şi asta mă vede fotomodel. Când colo, fluturaşul era cu nu ştiu ce chestie pentru gravide. Mă uit la ea cu „wtf” întipărit în privire, nicio reacţie. Mama mă-tii. Mai bine mă trimiteai la casting. Dar nu de gravide.

Iar acum, coborând din tramvai să o iau spre casă, am văzut o chestie foarte tare. În staţie, pe peron, un fotoliu. Gol. Şi ok, nu era rupt, nu părea nici murdar. Dacă omu’ tot şi-a schimbat mobila, măcar l-a pus undeva unde ar folosi. Mi-a părut rău că nu i-am făcut o poză. Dacă mai e şi mâine, îl pozez.

Acest articol a fost publicat în Fără categorie și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Azi

  1. Danahm zice:

    mere3..me,me,me i still have that song somewhere *goes searching for it 8->*

Lasă un răspuns

