28 minute 17 secunde

Tu cât timp petreci în baie?

Am văzut întrebarea de mai sus la o colegă de facultate la status. Stau 28 minute şi 17 secunde, în zilele în care nu fac baie pe cap şi nu îmi tai unghiile şi nu port machiaj special (adică tuş, că îmi ia mult să îl trasez cum trebuie). Altfel, adăugaţi încă 10 minute şi e bine.

Probabil că e dezamăgitor. Sinceră să fiu, prefer formula englezească de spending time, decât românescul a petrece. Singurul lucru pe care îl petrec în baie este halatul după ce ies din duş. Nu am muzică în baie şi mama nu mă prea lasă să aduc mâncare în alte camere decât bucătăria. Aşa că nu văd vreo şansă de succes a vreunei petreceri în baie. Nu pentru mine.

Uitându-mă la poza ei, intuiţia feminină care nu mă induce în eroare niciodată mi-a spus că ea petrece în baie, mult. Mai toate pozele ei de la avatar peste care m-am plimbat cu cursorul erau făcute în diverse băi. Asta, sau casa ei este toată învelită în faianţă.

Ziceam că petrece pentru că e tare fain îmbrăcată când e în baie. Eu acasă stau în pantaloni de trening şi o bluză/ tricou larg, foarte neatrăgătoare (şi eu, şi bluza). Ea, în schimb… pfai. Rochiţe scurte, frumos călcate, roz de te dor ochii, costume de baie, urechiuşe de playmate… Am uitat să vă spun că e o blondă de la ghiciţi-ce-emisiune. Aşa, bravo. Deci probabil că buda-vedetă este cea de la Antena1, unde probabil că au renunţat la servicii de curăţenie în băi de când cu emisiunea asta.

Deviind puţin de la subiect, credeţi că a participa la o emisiune ca şi cea menţionată mai sus se pune ca practică? Şi vreau să spun practica de specialitate pentru care trebuie să faci un dosar întreg, semnat de tine şi de instituţie, cu 28 ore/semestru, pentru care primeşti nota la facultatea de Comunicare şi Relaţii Publice.

Ignorând puţin aspectul ludic al verbului a petrece (până la urmă nu e vina noastră că înseamnă mai multe lucruri), de ce ai întreba aşa ceva? Am fost tentată să inventez o mică povestioară despre nişte probleme gastro-intestinale care mi-ar fi afectat orarul într-o anumită zi, pe care să i-o prezint cât mai „din topor”. Dar poate că biata de ea făcea tema săptămânală la sociologie şi nu vroia decât nişte răspunsuri sincere pentru sondaj. Of.

Dacă vreţi informaţii despre cum şi ce petrec eu în baie, simţiţi-vă liberi să întrebaţi, dar vă avertizez că nu veţi afla nimic interesant. Dacă vreţi să împărtăşiţi cu mine „scorul” personal, fiţi bineveniţi. De asemenea, aştept sugestii, poate punem de un articol de tips&tricks despre cum să petreci cel mai bine în baie.

Acest articol a fost publicat în Fără categorie și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la 28 minute 17 secunde

  1. Anonymous zice:

    Cred ca ideea i-a venit de la o reclama difuzata obsesiv pe la TV, care (culmea) promoveaza un medicament care ajuta tranzitul intestinal. Si tagline-ul ei este: Tu cat timp petreci in baie?

  2. Maria zice:

    ah, ce bine ca nu ma uit la TV. Si oricum e tampita ideea campaniei, dar nu voi dezvolta argumentele aici. Se intelege.

Lasă un răspuns

